کد خبر : 1459284 | 15 شهریور 1396 ساعت 12:38 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر رسانه ای سپیدرود اعلام کرد:

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی سپیدرود

مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود با اشاره به آخرین تغییر و تحولات سپیدرود در بازار نقل و انتقالات، گفت: با صلاحدید علی نظرمحمدی یک جای خالی در لیست بزرگسالان این تیم باقی مانده است.

آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی سپیدرود

رادنی دیدار در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه"، با اعلام اسامی افرادی که در آخرین روز نقل و انتقالات کارت شان از سوی سازمان لیگ صادر شده است، گفت: با تدبیر کادرفنی یک جای خالی برای سپیدرود باقی مانده تا در صورت نیاز و در طول فصل از بین بازیکنان آزاد باشگاه اقدام به جذب بازیکنان شود.


وی با اعلام بازیکنانی که کارت بازی آنها در آخرین روز نقل و انتقالات برای سپیدرود صادره شده است، گفت: شهاب کرمی و میثم تهیدست به عنوان بازیکنان بزرگسال و حمید ملکی با سهیمه زیر بیست و سه سال به صورت رسمی به جمع نفرات سپیدرود اضافه شده اند.


رادنی دیدار با اشاره به نفراتی که از لیست سپیدرود خارج شدند، بیان داشت: کاپیتان سهیل حق شناس به دلیل خداحافظی از دنیای فوتبال از لیست سپیدرود خارج شد و سید محسن حسینی و سید محمد میری نیز پس از جلسه ای که علی نظرمحمدی با آنها برگزار کرد، به صورت توافقی از سپیدرود جدا شدند.


مدیر روابط عمومی سپیدرود، افزود: حسینی به تیم سابق خود گسترش فولاد تبریز پیوست و احتمالا مقصد بعدی میری یک تیم لیگ یکی خواهد بود.


وی در ارتباط با آخرین تغییر و تحولات بر روی نیمکت سپیدرود، گفت: هادی تامینی که از ابتدای فصل به عنوان مربی – بازیکن در کنار سپیدرود حضور داشت، به صورت رسمی به جمع کادرفنی تیم اضافه شد و دکتر مصطفی حق شناس، از پزشکان سرشناس گیلانی فعال در حوزه ورزش به عنوان پزشک و کامران عطایی از فیزیوتراپیست های با سابقه ورزشی به کادرپزشکی سپیدرود پیوستند.

دیدگاه‌ها