کد خبر : 1459690 | 17 شهریور 1396 ساعت 13:51 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

دست‌نشان: با تمام قوا مقابل سپیدرود بازی می‌کنیم

ملوان که رقیبى سنتى براى سپیدرود است فردا در جدال دربى گیلان، برابر شاگردان على نظرمحمدى خواهد ایستاد.

دست‌نشان: با تمام قوا مقابل سپیدرود بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان، سرمربى این فصل ملوان ابراز امیدوارى کرد تیم جوانش بتواند برابر رقیب سنتى ضمن ارائه نمایشى مناسب در نتیجه نیز موفق عمل کند.


وى با حضور در نشست خبرى در خصوص این دیدار و شرایط تیمش گفت: جام حذفى اهمیت خاص خودش را دارد و دو تیم همشهرى روبروى هم قرار خواهند گرفت. در گذشته ملوان نشان داده جزو برترین هاست و این کار مارو سخت مى کند و باید با تمام وجود تلاش کنیم. فارغ از نتیجه امیدوارم در این بازى ملوان و سپیدرود که براى سربلندى فوتبال گیلان تلاش مى کنند از کیفیت بالاى اخلاقى نیز برخوردار باشند و تیمى که استحقاق صعود را دارد برنده شود و بنده به عنوان سرمربى ملوان تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا بتوانم جواب اعتماد و محبت مردم انزلى را بدهم. انتظارم این است که این بازى در بهترین شرایط اخلاقى که در شان مردم گیلان است برگزار شود.

 

وى ادامه داد: امیدوارم هواداران هر دو تیم به حمایت تیم خود بپردازند و همه از فرهنگ بالاى گیلان لذت ببرند.

 

دست نشان با اشاره به عدم تخصیص استادیوم در خور براى برگزارى این دربى گفت: نکته عجیبى است براى منى که چهل و اندى سال است که در فوتبال هستم و به آن اشراف دارم، گیلان یکى از معادن فوتبال ایران است و مازندران هم در کنارش و تاسفم این است که چرا این دو استان نباید استادیوم در شان داشته باشند. از همینجا از مسوولان و وزیر محترم ورزش تقاضا مى کنم شهر رشت و انزلى توانایى این را دارند تا بهترین نمایش فوتبالى را به جا بگذارند و باید از حیث کیفیت به بهترین شکل، مورد توجه قرار گیرند. ما استادیوم هاى زیادى در خیلى از نقاط ساخته ایم که بلااستفاده است اما در رشت و انزلى که تیم هاى فعالى دارند چنین چیزى نیست و امیدوارم مورد توجه قرار گیرند.

 

دست نشان در ادامه این نشست با اشاره به شرایط تیمش گفت: ما متاسفانه در این بازى چند بازیکن کلیدى مان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. على فاطمى، مهیار نورى، پوریا غلامى و مصدومان دیگر باعث آسیب هاى تیم ما شده و امیدوارم هر چه زودتر با تیم کامل مهیا شویم. حسین کنعانی و حسین قنبرى دو بازیکنى بودند که به خاطر مشکلات خانوادگى و فنى خواهان جدایى بودند و البته با مساعدت باشگاه و همفکرى صورت گرفته ماندنى شدند تا با افتخار براى پیراهن ملوان بازى کنند.

 

سرمربى ملوان در واکنش به ستایش خبرنگارى بابت رفتار حرفه اى اش در حضور در نشست خبرى دربى برخلاف گذشته گفت: من همیشه گفتم و باز هم مى گویم، مردم گیلان از نظر احساسى و رفتارى با من که چه دوران بازیگرى و مربیگرى ام بالاترین محبت را داشته اند و من هم وظیفه ام است سر تعظیم فرو بیاورم. هیچ وقت مرا روبروى مردم گیلان، چه رشت و چه انزلى نخواهید دید و همیشه این اخلاق را رعایت کنم.

 

وى در واکنش به سیاست و برنامه ملوان در جام حذفى گفت: روز گذشته نشستى در خصوص رفع مشکلات و برنامه ریزى آینده صحبت کردیم. جناب دکتر دنیامالى نیز روز گذشته در تمرین حضور یافتند و با بازیکنان صحبت کردند و خواسته مردم انزلى که یک رقابت مردانه و پرشور بود را اعلام کردند و بازیکنان با تمام توان در زمین تلاش مى کنند و ما مى دانیم هم رشت و هم انزلى کار سختى دارند.ملوان کار سختى براى حضور در لیگ برتر داردو سپیدرود هم براى تثبیت جایگاهش. این حق مردم رشت و انزلى است که مورد حمایت قرار گیرند و جام حذفى نباید خدشه اى به این رابطه وارد کند.ما به دنبال یک فوتبال شرافتمندانه هستیم.

 

سرمربى ملوان در واکنش به اینکه گفته شده در این بازى از بازیکنان امید سود خواهد برد گفت: اصلا چنین چیزى نیست و این زاییده ذهن یکى از خبرگزارى هاست.من در مصاحبه ام گفتم یک پیشنهاد به باشگاه دادم و اصلا درباره آن حرف نزدم اما آنجا نوشتند که به مدیران باشگاه گفته ام با بازیکنان امید بروم و حرفى که فراز کمالوند در خصوص تیم خودش گفت را به ما هم تعمیم دادند! ما به باشگاه احترام مى گذاریم؛ خصوصا هواداران خودمان و با تمام قوا برابر سپیدرود قرار خواهیم گرفت. من با افتخار در ملوان کار مى کنم و تمام توانم را براى موفقیت خواهم گذاشت.

دیدگاه‌ها