کد خبر : 1459861 | 18 شهریور 1396 ساعت 14:41 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

لطیفی: در بازی دیشب به من ظلم شد

دلیل اخراج لطیفی مقابل سایپا چه بود؟ (عکس)

علی لطیفی سرمربی تیم اکسین پس از گلزنی تیمش برابر سایپا در دقایق پایانی از زمین مسابقه اخراج شد.

دلیل اخراج لطیفی مقابل سایپا چه بود؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یکی از دیدارهای حساس جام حذفی به بازی دو تیم اکسین البرز و سایپا اختصاص داشت و در پایان این شاگردان علی لطیفی بودند که موفق شدند تیم خوب سایپا را شکست دهند.


دیدار دو تیم که لحظات آرامی را بعد از گل زودهنگام یاسر وکیلی در دقیقه 5 سپری می کرد، با پنالتی‌ای که داور مسابقه در دقیقه 77 گرفت، سرعت دوچندانی گرفت و درگیری ها هم از همین لحظه آغاز شد.

 

1240089


پس از گل تساوی عصبانیت علی دایی و بحث او با داور چهارم به درگیری نیمکت دو تیم منجر شد و غلامپور مربی گلرهای سایپا و خسروی مربی بدنساز اکسین از زمین مسابقه اخراج شدند.

 

1240090


در ادامه و پس از گلزنی اکسین که در دقیقه 88 اتفاق افتاد، علی لطیفی سرمربی اکسین از شدت خوشحالی به زمین مسابقه وارد شد و شادی خود را با بازیکنانش تقسیم کرد؛ اتفاقی که باعث شد داور مسابقه او را از کنار زمین اخراج کند. علی لطیفی پس از اخراج مات و مبهوت داور را نگاه می کرد و می گفت که دلیل اخراجش را نمی داند.

 

1240092


سرمربی اکسین در پایان بازی در مورد اخراجش گفت: « من سعی می کنم در بدترین شرایط هم که شده تحریک کنم؛ این کار مربوط به الان نیست و در تیم نونهالان هم که بودم این کار را می کردم، ولی مثل اینکه داورها از این کار خوششان نمی آید. من بعد از گل به زمین آمدم و با بچه هایم خوشحالی کردم. بعد از گل هم یک بطری آب برداشتم و به قسمت تماشاچی های خودمان انداختم. از قرار معلوم ناظر به داور مسابقه گفته تا من را اخراج کند، در صورتی که من فقط یک بطری آب پرتاپ کردم و در طول بازی هم بارها به بازیکنان سایپا کنار زمین آب می دادم و برایم فرقی نداشت که بازیکنان تیم حریف هستند. در تمام این سال ها حتی به یک داور توهین نکردم و واقعا در بازی دیشب به من ظلم شد.»

دیدگاه‌ها