کد خبر : 1460028 | 19 شهریور 1396 ساعت 09:00 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

تشکر ستاره ال گیلانو از دست نشان

بابک مرادی مهاجم تیم فوتبال ملوان در دربی گیلانی ها توانست یک پاس گل بدهد، یک پنالتی برای تیمش بگیرد و آن را به ثمر برساند.

تشکر ستاره ال گیلانو از دست نشان 

به گزارش "ورزش سه"، مرادی درباره پیروزی تیمش در ال گیلانو گفت: بازی خوبی بود؛ اما حساسیت این بازی زمانش را طولانی کرد و استرس بازیکنان در گلزنی نقش بسزایی داشت. شاید اگر فشارهای پیش از بازی نبود این دیدار در 90 دقیقه به پایان می رسید اما خب دربی بود آن هم از نوع حذفی اش که پیروز میدان ما شدیم. 


وی در خصوص نتایجی که تا به اینجا در لیگ یک کسب کرده اند هم خاطرنشان کرد: ملوان امسال بازیکنان زیادی جذب کرده تا همه با یکدیگر هماهنگ شوند زمان می برد. ما در بازی با سپیدرود به هماهنگی نسبی دست پیدا کردیم و از همین رو هم نتیجه ای که مدنظر کادرفنی بود را کسب کردیم. از الان به بعد ما این بازی را فراموش می کنیم و به بازی بعدی مان در لیگ یک با مس فکر می کنیم. ما اولویتمان صعود به لیگ برتر است و جام حذفی و نتیجه گیری در آن بر قهرمانی مان در لیگ یک برتری ندارد. ما می خواهیم با صعودمان به لیگ برتر به همراه مردم انزلی جشن بگیریم و آنها را خوشحال کنیم. البته برای آن رقابت ها هم تلاش می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و پدیده جام حذفی شویم. 


او در پایان درباره گلزنی و پاس گلش هم گفت: در طول بازی آقای دست نشان به من گفته بود که تمام تمرکزم را روی پاس گل و حرکت در عمق بگذارم ولی در وقت های اضافه در رختکن به من گفت تو دیگر آزادی و هر کاری می خواهی بکن اگرچه می دانم که تو در این وقت ها گل خواهی زد. اعتماد به نفس ایشان به من انگیزه داد تا هم بتوانم پاس گل بدهم، هم پنالتی بگیرم و هم پنالتی را تبدیل به گل کنم.

دیدگاه‌ها