کد خبر : 1460304 | 20 شهریور 1396 ساعت 12:32 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: به خاطر ارزش ها در آرسنال ماندم

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال مدعی شد که به خاطر عشقی که به ارزش هایش آرسنال داشته، در این تیم ماندگار شده و به منچستریونایتد نپیوسته است.

ونگر: به خاطر ارزش ها در آرسنال ماندم

به گزارش "ورزش سه"، مارتین ادوارد، رئیس سابق باشگاه منچستریونایتد اخیرا مدعی شده بود که ونگر گزینه اصلی یونایتد برای جانشینی فرگوسن در سال 02-2001 بود ولی در نهایت سرمربی فرانسوی در آرسنال ماندنی شد. حال یکی از خبرنگاران از ونگر درباره این موضوع سوال کرد و ونگر از دلایلش برای ماندن در آرسنال صحبت کرد.

 

 

1201858

 

 

او گفت:" باید از مارتین ادوارد بپرسید. من همیشه رازدار هستم. یک روز شاید تمام موضوع ماندنم در آرسنال را بازگو کنم. ولی فعلا باید از مارتین ادوارد سوال کنید. به خاطر عشقی که به ارزشهای باشگاه داشتم، در این تیم ماندم. برای من، اولین چیز در هر باشگاه ارزش هایش است. وقتی به این باشگاه آمدم، به خاطر ارزش هایی بود که باشگاه به دنبال آنها بود. برای همین است که هنوز در رقابت‌ها حضور دارم. بله البته که منچستریونایتد گزینه جذابی است ولی آیا از حضور در اینجا خوشحالم؟ پاسخ مثبت است. من هیچگاه برای پیوستن به یونایتد وسوسه نشدم زیرا در اینجا خوشحال بودم. به علاوه هواداران از من خیلی راضی بودند و من هم همیشه از حضور در آرسنال خوشحال بوده ام."

دیدگاه‌ها