کد خبر : 1460419 | 20 شهریور 1396 ساعت 20:37 | 67.8K بازدید | 0 دیدگاه

استراتژی مخفی برانکو در آخرین تمرین (گزارش تصویری)

سرمربی کروات سرخپوشان با استفاده از تمام پتانسیل تیمش، راه‌های گمانه‌زنی در خصوص تاکتیک و نفرات تیمش برای بازی فرداشب را خنثی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ فردا شب تیمش را در حساس‌ترین و تاریخی‌ترین بازی به مصاف الاهلی عربستان خواهد فرستاد و امیدوار به کسب نتیجه برای دستیابی به جواز صعود به جمع چهار تیم برتر آسیاست. سرمربی سرخ‌ها که اینبار نفرات جوان تیمش را نیز به همراه دارد، در آخرین تمرین سبک اما تاکتیکی تیمش در دقایقی که مجوز حضور اصحاب رسانه‌ وجود داشت، در تلاش برای مخفی کردن استراتژی بازی فردا بود. همین مساله باعث شد تا او تیمی بدون کاور و یکدست را در تمرین حاضر کند و حتی سیدجلال حسینی که دچار مصدومیت است و گمانه‌زنی در خصوص حضورش در بازی فردا وجود دارد نیز در جمع دیگر بازیکنان حضور یافت.

 

 

 

تمرین سرخپوشان زیر نظر مارکو آغاز شد و آنها به گرم کردن خود پرداختند تا برای انجام آیتم‌های مدنظر کادرفنی آماده شوند. رطوبت و گرمای بالای هوا در امارات سبب شده تا تمرین پرسپولیسی ها با توقف های مکرر همراه باشد و این مساله کار را برای بدنساز کروات سرخپوشان سخت‌تر کرده بود.

 

 

در ابتدای تمرین و بعد از گرم کردن، علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشوویچ و ابوالفضل درویش وند با جدایی از جمع بازیکنان در کنار ایگور پانادیچ تمرینات اختصاصی خود را پشت سر گذاشتند. علیرضا بیرانوند که انگیزه بالایی برای این بازی دارد، با تلاش زیاد در صدد انجام تمام خواسته‌های مربی دروازه‌بانان بود تا با آمادگی بالایی خود را برای دیدار فرداشب آماده کند.

 

 

سیدجلال حسینی که گفته می‌شود به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم در بازی فردا شب نیست، همچون شب گذشته در فاز ابتدایی در جمع دیگر بازیکنان حضور یافت. هنوز نظر قطعی کادرفنی در خصوص همراهی یا غیبت کاپیتان اول سرخپوشان اعلام نشده و باید در انتظار فردا و اعلام لیست این بازی از سوی برانکو ایوانکوویچ ماند.

 

 

 

 

کمال کامیابی نیا که در بازی رفت روی نیمکت حاضر شده بود، در آخرین تمرین این تیم با انگیزه بالا به دنبال جلب رضایت برانکو ایوانکوویچ برای حضور در ترکیب اصلی بود و با انگیزه بالا و آمادگی به دنبال اجرای خواسته‌های فنی و تاکتیکی کادرفنی بود.

 

 

بازیکنان جوان پرسپولیس که در این بازی فرصت حضور در اردوی سرخپوشان را به دست آورده‌اند، نیز در کنار دیگر بازیکنان تمرینات خود را پشت سر گذاشتند تا رسانه‌های عربی دچار سردرگمی بزرگی در خصوص لیست و نفرات مدنظر سرمربی پرسپولیس برای بازی مقابل الاهلی عربستان شوند.

 

 

 

از جمع بازیکنان جدید پرسپولیس شایان مصلح و سیامک نعمتی فرصت بازی در آسیا با پیراهن پرسپولیس را نیافته‌اند که در تمرین امشب با پیراهن‌های شماره 69 و 20 در تلاش برای اثبات توانایی خود و فرصت حضور در ترکیب بودند.

 

 

 

با این حال برانکو ایوانکوویچ تا لحظات پایانی تمرین با حضور اصحاب رسانه‌ از انجام تاکتیک‌های فردی و فنی خودداری کرد و تمام بازیکنان با لباس یکدست در تمرین حضور یافتند تا گمانه‌زنی در خصوص ترکیب این تیم و تاکتیک بازی مقابل الاهلی پنهان بماند.


حمید استیلی، پیشکسوت پرسپولیس که سابقه حضور روی نیمکت سرخپوشان را نیز در کارنامه دارد، به همراه دخترانش در تمرین حضور یافت و لحظاتی با کادرفنی و بازیکنان به خوش و بش پرداخت.

 


گزارش تصویری: امیرحسین خیرخواه - ابوظبی

دیدگاه‌ها