کد خبر : 1460756 | 22 شهریور 1396 ساعت 11:15 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول - سویا

دو تیم لیورپول و سویا، امشب در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لیورپول - سویا

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از شکست 5-0 مقابل سیتی در ورزشگاه اتحاد، حالا با روحیه ای نه چندان خوب باید ماجراجویی خود در چمپیونزلیگ را آغاز کند. خبر خوب برای کلوپ و شاگردانش این است که فیلیپه کوتینیو می‌تواند برای لیورپول به میدان برود و شاید بعد جدیدی در خط حمله تیمش اضافه کند. پس از پایان نقل و انتقالات، کوتینیو که اصرار بر رفتن به بارسا داشت، در نهایت در لیورپول ماندنی شد و حالا با صلاح، مانه و فیرمینو، خط حمله لیورپول را تشکیل می‌دهند و دست کم گرفتن این تیم در چمپیونزلیگ، قطعا اشتباه خواهد بود.

 

1237829

 

 

لیورپول مقابل تیمی به میدان خواهد رفت که خاطره تلخی برای آنها رقم زده است. سویا در فینال لیگ اروپا دو فصل پیش، لیورپول را شکست داد و این تیم را از حضور در چمپیونزلیگ فصل بعدش منع کرد. این در حالی است که تیم‌های زیادی نبوده اند که توانسته اند لیورپول را در فینال شکست دهند.

 

آدام لالانا، ستاره انگلیسی احتمالا تا دو ماه دیگر خانه نشین خواهد بود ولی کوتینیو برای این بازی آماده است. محمد صلاح تمرینات روز گذشته تیمش را از دست داده و حضورش در این بازی هنوز مشخص نیست و باید دید که در نهایت کلوپ او را انتخاب خواهد کرد یا نه.

 

ترکیب احتمالی:

 

1240898

دیدگاه‌ها