کد خبر : 1460765 | 22 شهریور 1396 ساعت 11:32 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بازی رئال مادرید - آپوئل

دو تیم رئال مادرید و آپوئل، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی رئال مادرید - آپوئل

به گزارش "ورزش سه"،  مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ امشب اولین بازی خود را مقابل آپوئل انجام خواهد داد. رئالی ها در فرم خوبی در چند هفته اخیر نیستند و با دو تساوی پیاپی در لالیگا، 4 امتیاز با صدرنشین یعنی بارسا، اختلاف پیدا کرده اند که این موضوع می‌تواند در ادامه فصل در لالیگا کار آنها را دشوار کند. غیبت رونالدو در بازی های لیگ به نظر صدمه جدی به سپیدپوشان وارد کرده و خط حمله آنها بسیار متزلزل شده است.

 

1240111

 

 

حال رونالدو در این بازی می‌تواند تیمش را همراهی کند و باید دید که آیا فرم خوب خود را همچنان حفظ کرده و یا محرومیت روی عملکرد او در این چند هفته تاثیر گذاشته است. این در حالی است که کریم بنزما به علت مصدومیت از فهرست رئال برای این بازی خارج شده و نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

 

رئال در 13 بازی اخیرش در یوفا، به صورت میانگین بیش از 2.5 گل به ثمر رسانده است. همچنین آنها در 11 بازی از 13 بازی اخیر، حداقل دو گل به ثمر رسانده اند و به نظر باید انتظار بازی پرگلی را داشت.

 

دو تیم دو بار به مصاف یکدیگر رفته اند که هر دو بازی با برتری رئال به پایان رسیده است. کریم بنزما و خسوس وایه خو به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند و حضور رافائل واران در این بازی هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1240905

دیدگاه‌ها