کد خبر : 1460789 | 22 شهریور 1396 ساعت 12:31 | 46.2K بازدید | 0 دیدگاه

کنایه‌های کریمی به درخشان ادامه دارد

علی کریمی: از همین حالا آماده رفتن هستم

سرمربی نفت تهران می گوید که نشستنش روی نیمکت در بازی فردا برابر گسترش فولاد چندان مهم نیست.

علی کریمی: از همین حالا آماده رفتن هستم

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی در نشست خبری قبل از بازی با گسترش فولاد در هفته ششم لیگ برتر پاسخ خبرنگاران را داد:


اولین بازی ام است

همان‌طور که همه می‌دانید این اولین بازی من است که در خدمت تیم نفت هستم و این اواخر اتفاقات بسیاری برای تیم نفت افتاد و تمرینات این تیم هفت، هشت روز تعطیل شد. بعد از آن تعطیلات، تعطیلات دیگری هم برای اردوی تیم ملی شکل گرفت؛ اما ما در این مدت که تیم را در اختیار گرفتیم سعی کردیم روی مسائل روحی و روانی بچه‌ها کار کنیم تا در هفته‌های بعدی بتوانیم روی برنامه‌های‌مان تمرکز کنیم و بتوانیم تیم را به شرایط ایده‌آل برسانیم.


گسترش بدشانسی آورده است
همیشه بازی کردن مقابل تیم‌های ته جدولی سخت بوده و رقابت مقابل آنها حتی از تیم‌های بالای جدول هم دشوارتر است. گسترش فولاد بازیکنان خوبی دارد؛ اما با بدشانسی این جایگاه (انتهای جدول) را در جدول در اختیار دارد. به نظرم بازی فردا بازی خوبی خواهد شد و هر تیمی که بتواند خوب بازی کند، می‌تواند پیروز شود.

 

به هواداران پرسپولیسی تبریک می گویم
جا دارد به هواداران تیم پرسپولیس تبریک بگویم که بعد از مدت‌ها تیم محبوب‌شان موفق شد جزو چهار تیم برتر آسیا شود و باید یک خسته‌نباشید به کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس بگویم که در آن شرایط سخت موفق شدند از سد الاهلی بگذرند و ما امیدواریم که ان‌شاءالله بتوانند به مراحل بعدی و قهرمانی آسیا دست پیدا کنند.


جوانگرایی را از اول فصل شروع کرده ام
جوان‌گرایی را پیش از فصل هم در دستور کار قرار دادیم، اما شرایطی پیش آمد که نشد و در مورد آن شرایط حرفی نزنم بهتر است؛ اما به نظر عقلانی هم نمی‌رسد که تیم را کاملاً جوان کنیم. الان در تیم‌ بچه‌هایی هستند که می‌توانیم از آنها کمک بگیریم.


قراردادم دو ساله است
زمان قرارداد من برای دو فصل است و همان‌طور که می‌دانید اتفاقاتی در مورد رفت و برگشت من به وجود آمد، اما به‌هر حال در جام حذفی ما مثل دیگر تیم‌ها تلاش‌مان را خواهیم کرد و مانند سایر تیم‌ها در این جام شرکت می‌کنیم و می‌خواهیم که از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.


راه سختی را در پیش دارم
خبرنگارانی که در کنفرانس خبری حضور دارند همه باتجربه هستند و شما تجربه بیشتری نسبت به من دارید و می‌دانید که الان قضیه فرق کرده است. من قبلاً بازیکن بودم و الان مربی شده‌ام و نمی‌شود گفت هرکسی که بازیکن خوبی بوده است، مربی خوبی هم خواهد شد، اما ما سعی می‌کنیم از دوستان و مربیان سابق‌مان استفاده کنیم. طبیعتاً راهی که وارد آن شدیم راه سختی است، اما به شخصه دوست دارم وقتی وارد حرفه مربیگری شدم بتوانم یک کار مفید برای فوتبال انجام دهم. آدم از فردای خودش خبر ندارد، معلوم نیست که ما همیشه باشیم.


باید آماده رفتن باشم
ایلاچی مربی سابق من همیشه می‌گفت من هر وقت که وارد یک تیم می‌شوم، چمدانم را کامل باز نمی‌کنم و فقط در آن را در مواقعی که به آن احتیاج دارم، باز می‌کنم. شرایط برای ما مربیان همیشه ثابت نیست، اما امیدوارم که اگر هم از فوتبال کنار رفتیم یک نتیجه خوب به یادگار بگذاریم.


مهم نیست روی نیمکت بنشینم یا نه
کارت بازی من قرار بوده که صادر شود، اما اینکه روی نیمکت بنشینم یا ننشینم خیلی مهم نیست. تیم ما در بازی‌های گذشته  موفق به کسب یک برد شده است که در آن بازی هم سرمربی تیم روی نیمکت نبوده و شاید این مصلحت باشد که ما فردا هم روی نیمکت نباشیم.

دیدگاه‌ها