کد خبر : 1461020 | 23 شهریور 1396 ساعت 14:43 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری افتتاحیه ورزشگاه امام رضا (ع)

مهاجری: این ورزشگاه خدمت بزرگی به استان خواهد کرد

سرمربی تیم منتخب خراسان در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار این تیم برابر تیم کربلا حاضر شد و به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

مهاجری: این ورزشگاه خدمت بزرگی به استان خواهد کرد 

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری در رابطه با این دیدار و افتتاح ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: خدا را شکر که مناسبتی شد که این ورزشگاه افتتاح شود، چرا که هرجا می رفتیم از ما سوال می شد کی افتتاح می شود. از مدیریت تربیت بدنی آستان قدس تشکر می کنیم. به خصوص از آقای برادران تشکر می کنم که در این راه بسیار کوشیدند. به حریف خیرمقدم می گوییم. 

 

او ادامه داد: خوشحالیم که در مقابل تیمی که اسم مقدسی را یدک می کشد بازی می کنیم. خوشحالم که عنایتی در کنار ماست.

 

مهاجری در ادامه گفت: مهمترین امر در این مورد افتتاح ورزشگاه است. ما حاضریم خیلی چیزها را تحمل کنیم تا بتوانیم از پتانسیل ورزشگاه بهره ببریم. بقیه مسائل خیلی مهم نیست. در ضمن من فکر میکنم با افتتاح این ورزشگاه به ثامن نیز رسیدگی خواهد شد. 

 

او درباره افتتاح ورزشگاه گفت: با افتتاح ورزشگاه به فوتبال مشهد لطف می شود و من فکر میکنم استقبال خوبی خواهد شد. تابوی افتتاح ورزشگاه شکسته شد.

 

مهاجری درباره حضور کنار میثاقیان در این دیدار گفت: من با اکبر آقا همه مراحل را گذراندیم. همبازی بودیم. شاگردش بودم. و خوشحالم که میثاقیان در این بازی کنار ماست.

 

او درباره استقبال هواداران گفت: طرفداران ما همواره حرمت ها را نگه داشته اند. کوچکترین تعرضی به حریف نمیکنند. تماشاگران مشهد بهترین هستند و مسائل اخلاقی را رعایت می کنند. آنها در دیدار شنبه نیز می آیند و از تیم حمایت میکنند.

دیدگاه‌ها