کد خبر : 1461463 | 25 شهریور 1396 ساعت 13:53 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو: کین جلوی اخراج من از تاتنهام را گرفت

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام مدعی شد که هری کین، مهاجم تیمش، او را از خطر اخراج شدن نجات داده است.

پوچتینو: کین جلوی اخراج من از تاتنهام را گرفت

به گزارش "ورزش سه"،فرانک دی بوئر پس از 4 هفته حضور روی نیمکت کریستال پالاس و 4 شکست از هدایت این تیم کنار گذاشته شد. پوچتینو در ابتدای حضورش در تاتنهام نیز از 9 بازی ابتدایی 11 امتیاز کسب کرده بود و به شدت تحت فشار بود. روبرتو سولدادو، مهاجم تاتنهام در آن دوره عملکرد ضعیفی داشت.

 

دیدار مقابل استون ویلا، آخرین فرصت پوچتینو بود که در آن بازی، هری کین بی نام و نشان به میدان آمد و در دقیقه 90 از روی ضربه ایستگاهی، دروازه حریفش را باز کرد و 3 امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد. کین پس از آن به درخشش خود ادامه داد و دو بار عنوان آقای گل لیگ برتر را از آن خود کرد و حال پوچتینو حضورش روی نیمکت تاتنهام را مدیون کین می‌داند.

 

 

1241564

 

 

او گفت:"  شاید بتوانم گل‌های فوق العاده دیگری را هم مثال بزنم؛ ولی برای من آن گل، گل بسیار ویژه ای بود. به نظرم استثنایی بود، زیرا برای ما اهمیت بسیار بالایی داشت، نه فقط برای ما بلکه برای همه که در نهایت منجر به ماندن من تا به امروز در تاتنهام شد.

 

بله درست است که تیم در رده چهاردهم یا سیزدهم بود و کمی تحت فشار بود؛ زیرا خوب بازی می‌کرد، ولی نتیجه نمی‌گرفت. در فوتبال همیشه وقتی نتیجه نمی‌گیرید، اخراج می‌شوید. برای همین است که آن گل باعث شد ما به تلاشمان در این باشگاه ادامه دهیم."

دیدگاه‌ها