کد خبر : 1462020 | 27 شهریور 1396 ساعت 17:25 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی امیر می رفت تا جا برای منصوریان باز شود:

آنتی قرمزها در لباس سرخ (عکس ویژه)

امیر قلعه نویی که نقش پر رنگی در استقلالی شدن منصوریان داشت حالا می تواند حکم جدایی او را امضا کند.

به گزارش "ورزش سه"، شیشه عمر علیرضا منصوریان در دستان امیر قلعه نویی است. دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر ذوب آهن تقابل دو استقلالی قدیمی در شرایطی جدید و تازه است.


رابطه نزدیک قلعه نویی و منصوریان از دوران هم بازی بودن این دو بازیکن در استقلال تهران آغاز شد و در تیم ملی زیر نظر محمد مایلی کهن نیز ادامه یافت. این دو استقلالی با بر تن کردن پیراهن های شماره هفت و هشت تیم ملی از بازیکنان اصلی ایران در جریان مقدماتی جام ملت های 1996 بودند.


علیرضا منصوریان همواره حضور خود در استقلال را مدیون امیر قلعه نویی می داند و در دوران بازی نیز سابقه شاگرد و هم بازی بودن با قلعه نویی را در کارنامه خود دارد. سرمربی جوان آبی ها هر چند در لیگ چهاردهم از سوی بهرام افشارزاده به جاسوسی از رختکن تیم قلعه نویی متهم شد و در پرونده "کشوی جادویی" نزدیکان قلعه نویی چند بیانیه علیه او صادر کردند؛ اما در ظاهر رابطه بسیار گرم و صمیمی با سرمربی و کاپیتان پیشین خود داشت و پیش از هر تقابل تلاش می کرد تا تصاویر ماندگاری از رابطه خود با قلعه نویی ثبت کند.


این دو سرمربی پیش از این 6 مرتبه برابر یکدیگر قرار گرفته اند که 4 پیروزی سهم قلعه نویی بود و منصوریان نیز در دو مرحله موفق به شکست امیر قلعه نویی شده است. هفتمین مصاف این دو اما شاید از همیشه مهم تر باشد. امیر قلعه نویی که سال 74 با تماس تلفنی منصوریان را استقلالی کرد، می تواند حکم اخراج او را با شکست آبی ها در آزادی امضا کند تا این بار نام قلعه نویی برای منصوریان یادآور خاطرات تلخی باشد. قلعه نویی پیش از این در 14 تقابل با استقلال 7 پیروزی کسب کرده تا ثابت کند به خوبی راه شکست تیم سابق خود را می داند.


علیرضا منصوریان برای به دست آوردن جایگاه دوباره در میان هواداران استقلال و منتقدان با شکست قلعه نویی می تواند حرکت تاثیر گذاری انجام دهد و به همین دلیل شاید این دیدار شانس بزرگ منصوریان برای ابقا باشد.

 

دیدگاه‌ها