کد خبر : 1462024 | 27 شهریور 1396 ساعت 17:46 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

نیازمند جانشین رحمان احمدی؟

جای پای گلر جوان پیکان محکم شد

گلر جوان پیکانی ها با درخشش در دیدار برابر پرسپولیس موفق شد خود را به اهالی فوتبال بشناساند و اکنون باید دید او با این نمایش درخشان می تواند جایگاه خود را به تثبیت برساند؟

جای پای گلر جوان پیکان محکم شد

به گزارش "ورزش سه"، پیام نیازمند دروازه بان جوان کم نام و نشانی بود که در دیدار برابر پرسپولیس از دروازه پیکانی ها حراست کرد. این دروازه بان 22 ساله آنقدر در تمرینات خودروسازان به خوبی کار کرد تا مربی دروازه بانی سخت گیری همچون داود فنایی را راضی کند تا برای دیدار حساسی همچون بازی برابر پرسپولیس، او را به سرمربی تیم معرفی کند.


البته مصدومیت رحمان احمدی از ناحیه زانو باعث شد تا راه حضور نیازمند درون دروازه پیکانی ها هموار شود و با توجه به نمایش درخشان وی در دیدار برابر سرخ پوشان باید دید پس از بهبودی رحمان احمدی بازهم کادرفنی پیکانی ها از او درون دروازه این تیم استفاده خواهند کرد یا خیر.


جسارت و مهارت پیام نیازمند درون دروازه پیکانی ها آنقدر بالا و واکنش هایش در بازی اخیر آنقدر خوب بود که پس از بازی رحمان احمدی به عنوان اولین نفر خود را به وی برساند و با در آغوش گرفتن او، تبریک خود را بابت این بازی خوب به وی بگوید. در تمرین امروز پیکان نیز بازیکنان این تیم بابت این نمایش به وی تبریک گفتند. تبریک هایی که روحیه این دروازه بان جوان را دو چندان کرد.

دیدگاه‌ها