کد خبر : 1462041 | 27 شهریور 1396 ساعت 19:28 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم اراک 1 نفت مسجدسلیمان 1

لیگ یک/ اراکی ها ترمز شاگردان فکری را کشیدند

تیم فوتبال آلومینیوم توانست در دیدار برابر صدرنشین جدول لیگ یک، به یک تساوی شیرین دست پیدا کند و روند پیروزی های تیم مسجد سلیمان را متوقف کند.

لیگ یک/ اراکی ها ترمز شاگردان فکری را کشیدند

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان پس از چهار پیروزی پیاپی در چهار دیدار ابتدایی رقابت های لیگ دسته اول بالاخره متوقف شد و محمود فکری در رقابت با سرمربی/کاپیتان تیم آلومینیوم اراک به تساوی رضایت داد.

در این دیدار که از ساعت 17 در اراک آغاز شد ابتدا تیم آلومینیوم موفق شد دروازه حریف را باز کند. این گل در دقیقه سیزدهم بازی توسط میثم آقایی به ثمر رسید. پس از این اتفاق آلومینیومی ها به اداره بازی پرداختند و تا دقایق پایانی نیز از حریف خود پیش بودند؛ اما نفت مسجدسلیمانی‌ها در دقایق پایانی توسط عباس یحیی‌بیگی این گل را جبران کردند تا شکست را با تساوی جابجا کند و درحال حاضر صدرنشین باقی بمانند. این گل در دقیقه 2+90 به ثمر رسید.

نفت‌مسجدسلیمان که تا به این هفته گلی وارد دروازه‌اش نشده بود رکورد گل نخوردنش در این بازی توسط اراکی‌ها شکسته شد با این وجود آنها همچنان صدرنشینی خود را حفظ کردند تا همچنان یکی از تیم های مدعی برای رسیدن لیگ برتر محسوب شوند. آلومینیومی ها نیز با این تساوی توانستند سومین امتیاز خود را در بازی های لیگ دسته اول به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها