کد خبر : 1462185 | 28 شهریور 1396 ساعت 14:56 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

پژمان هیچ وقت پا پس نمی‌کشد؛

دست‌نشان: ملوان استادیوم 50 هزار نفری می‌خواهد

نادر دست نشان سرمربی تیم ملوان بندرانزلی می گوید که 5 ماه از بازسازی ورزشگاه تختی می گذرد؛ ولی تا حالا هیچ پیشرفتی در کار دیده نمی شود.

دست‌نشان: ملوان استادیوم 50 هزار نفری می‌خواهد

نادر دست نشان سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در مورد کسب پیروزی 3 بر 2 مقابل تیم منسجم مس کرمان و اینکه تیمش در آستانه از دست دادن سه امتیاز حساس این دیدار بود، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: وقتی تیم جوان می شود، نتیجه همین است، ولی خداراشکر داشتن پژمان نوری در مرکز زمین به ما کمک کرد. به خاطر آماتور بودن و عصبانی شدن ظرف 3 دقیقه تمام زحمت هایی که کشیدیم را از دست دادیم. اشتباهات داوری هم همیشه همراه تیم است و باید یاد بگیریم که سازمان تیمی مان را از دست ندهیم.


وی در مورد گل هایی که تیم ملوان پس از کسب پیروزی 2 بر صفر دریافت کرد، ادامه داد: گل اول خطایی گرفته شد و مسی ها سریع بازی را شروع کردند؛ از غافلگیری محض ما استفاده کردند و گل زدند. روی گل دوم هم توپ کمانه کرد و گل تساوی را خوردیم. شرایط بسیار بدی بود و خدارا شکر که پژمان را در میانه میدان داشتیم. تعویض هایی که کردیم هم جواب داد تا به راحتی پیروزی را از دست ندهیم.
دست نشان در مورد کیفیت خوب مس کرمان افزود: مس کرمان هم تیم خوبی بود و سبکی با ما بازی کردند که فکرش را نمی کردیم. آنها خط میانی ما را از کار انداخته بودند. با آنالیزی که داشتیم، مثل خودشان بازی کردیم و خوشحالم که بچه هایم به این خود باوری رسیده اند که بازی که نتیجه را از دست می دهند، به بازی بر می گردند. این دومین بار بود که در این فصل این اتفاق افتاد.


سرمربی تیم ملوان بندرانزلی که دلیل اصلی بازگشت نوری به این تیم پس از کنار گذاشته شدن توسط مایلی کهن بود، در مورد کیفیت نوری خاطرنشان کرد: به نظرم پژمان یک الگوی فوتبالی هم برای جوانان ملوان و هم فوتبال ایران است. یک فوتبالیست حرفه ای کامل که همه چیز حرفه ای بودن مثل استراحت مناسب، تغذیه درست و ... را رعایت می کند و هیچ وقت پا پس نمی کشد. یک سری از بازیکنان تحمل تمرینات سنگین را ندارند یا دوست ندارند غذای مناسب بخورند یا استراحت مناسب داشته باشند. به هر حال یک بخشی را مشکل دارند که نمی توانند مثل پژمان باشند و با رعایت این مسائل است که پژمان الان می تواند یک الگو برای فوتبالیست ها باشد.


دست نشان در مورد اینکه مشکل ورزشگاه تختی انزلی چیست که هیچ پیشرفتی در بازسازی آن دیده نمی شود، اضافه کرد: ما هم گیر کردیم و دلیل این داستان را نمی دانیم. مردم هم مثل شما از ما سوال دارند و ما نمی دانیم چه جوابی در مورد ورزشگاه بدهیم. از آخرین بازی که در ورزشگاه تختی انجام شده، 5 ماه می گذرد ولی هنوز هیچ پیشرفتی در کار دیده نمی شود و نمی دانیم چه زمانی می خواهد این سازندگی ادامه داشته باشد. ملوان با توجه به جایگاهی که دارد، به استادیوم 50 هزار نفری نیاز دارد؛ اما شهری که قبل از انقلاب تاریخچه فوتبال ایران بوده، حالا به این روز افتاده است.

دیدگاه‌ها