کد خبر : 1462186 | 28 شهریور 1396 ساعت 15:51 | 116.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش جالب بالوتلی به دعوای نیمار و کاوانی(عکس)

ماریو بالوتلی، ستاره ایتالیایی جنجالی، فرصت اظهارنظر در مورد تنش اخیر بین نیمار و کاوانی را از دست نداد و در اینستاگرام به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که پیش بینی می شد، ورود نیمار به پی اس جی حاشیه ها در این باشگاه را بیش از گذشته افزایش داده است.

گفته می شد که بین او و کاوانی اختلافاتی وجود دارد و این موضوع در بازی دو شب پیش برابر لیون، رنگ واقعیت به خود گرفت و علنی شد. این دو بازیکن بر سر زدن ضربات آزاد و پنالتی با یکدیگر اختلاف دارند و مقابل لیون نیز بر سر همین مساله با یکدیگر به مشکل برخوردند.

 

ماریو بالوتلی، ستاره سابق اینتر، میلان و من سیتی که از سال گذشته به نیس پیوسته، با گذاشتن عکس صفحه اول نشریه اکیپ در استوری اینستاگرام خود به دفاع همه جانبه از نیمار پرداخت و نوشت:« نیمار تو حتی نباید برای زدن ضربات (آزاد و پنالتی) از کسی اجازه بگیری.»

 

 

1242169

 

 

در واقع بالوتلی معتقد است که توانایی های نیمار به حدی است که کاوانی نباید خود را با او مقایسه کند. لازم به ذکر است که بالوتلی و کاوانی رابطه خوبی با یکدیگر ندارند و در بازی فصل گذشته نیس و پی اس جی تا مرز درگیری فیزیکی نیز پیش رفتند.

 

 

1242170

 

 

دیدگاه‌ها