کد خبر : 1462202 | 28 شهریور 1396 ساعت 16:47 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

افشای دلیل اصلی جدایی کروس از بایرن مونیخ

هم تیمی سابق تونی کروس که دوستی صمیمانه ای نیز با وی دارد، در مصاحبه جدید خود، رومینیگه را دلیل اصلی جدایی کروس از بایرن و پیوستن او به رئال عنوان کرد.

افشای دلیل اصلی جدایی کروس از بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، کروس تابستان 2014 و پس از اتمام جام جهانی با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو به رئال پیوست. مدیر برنامه های او چندی پیش این انتقال را سرقت قرن خواند چرا که با توجه به شرایط کنونی بازار، رئال به نوعی کروس را مفت و ارزان از بایرن خریداری کرد.

 

 

1204140

 

 

اشتفان راینارتز، هم تیمی سابق کروس در بایر لورکوزن، در مورد دلیل جدایی او از بایرن  به دی وولت گفت:« من و تونی دوستانی صمیمی هستیم و تقریبا از همه چیز او باخبرم.

او با 17 سال سن کنار بازیکنان 18 ساله بازی می کرد. در آن مقطع سنی، حتی اختلاف یک سال هم بسیار مهم است ولی تونی بهتر از همه بود. پاس های دقیق و بی نقصی ارسال می کرد و حاضر بود هر کاری کند تا برای هم تیمی هایش موقعیت گل بسازد. او در آن سن و سال، مثل اینیستا و ژاوی بازی می کرد.

 

معتقدم بایرن برای حفظ او تلاش لازم را به خرج نداد. سیتی و یونایتد تونی را می خواستند ولی در نهایت رئال فقط با 25 میلیون یورو او را جذب کرد.

بایرن پیشنهاد تمدید به او ارائه داد ولی پیشنهاد متقاعد کننده ای نبود. تونی می دانست که بایرن به گوتزه که هم سن او بود، چقدر پرداخت می کرد. 

رومینیگه (نایب رئیس بایرن)، به تونی گفت که بایرن حاضر نیست سالانه 10 میلیون یورو به وی بپردازد چون او را در سطح بازیکنان درجه یک نمی دانست. تونی نیاز به اطمینان و اعتماد باشگاه داشت ولی حرف های رومینیگه باعث شد تا او اطمینان پیدا کند که زمان جدایی از بایرن رسیده و حالا در رئال ثابت کرده است که یک بازیکن سطح اول دنیاست.»

 

 

دیدگاه‌ها