کد خبر : 1462327 | 29 شهریور 1396 ساعت 10:55 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رئال مادرید - رئال بتیس

دو تیم رئال مادرید و رئال بتیس، امشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی رئال مادرید - رئال بتیس

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از کسب پیروزی مهمی در سن سباستین مقابل سوسیداد، حالا در خانه باید مقابل بتیس صف آرایی کند. نکات مثبت زیادی در آن بازی برای رئال وجود داشت که روند تیم در این بازی را مشخص خواهد کرد. نکته اول اینکه بورخا مایورال برای اولین بار در ترکیب رئال فیکس شد و موفق به گلزنی شد که این موضوع می‌تواند تاثیر زیادی در بازی کردن او در دیدار امروز داشته باشد.

 

1242164

 

 

موضوع دوم این است که گرت بیل پس از مدت ها موفق به گلزنی شد و برای بازی امروز از روحیه بالاتری نسبت به قبل برخوردار است. اما موضوع سوم بازگشت رونالدو به ترکیب رئال در لالیگا است. ستاره پرتغالی پس از محرومیتی که در جریان ال کلاسیکو گریبان گیرش شد، هنوز در لالیگا به میدان نرفته و رئالی ها منتظر درخشش او هستند.

 

بتیس تا به اینجای کار 6 امتیاز کسب کرده که این امتیاز ها از دو پیروزی خانگی حاصل شده است. آخرین پیروزی آنها به دیدار مقابل دپورتیوو لاکرونیا بازمی‌گردد که خواکین سانچس هر دو گل را برای تیمش به ثمر رساند. با این حال بتیس در بازی های خارج از خانه دچار مشکل می‌شود و تا به اینجا در تمامی آنها شکست خورده است و باید دید که مقابل رئال مادرید چه عملکردی خواهد داشت.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای رئال به دست آمده و دیگر بازی با تساوی به پایان رسیده است. رئال برای این بازی کریم بنزما، متئو کواچیچ و تئو هرناندس را در اختیار نخواهد داشت و حضور خسوس وایه خو و تونی کروس هنوز مشخص نیست. مارسلو نیز که دو جلسه محروم شده بود، با اعتراض به حکم، یک جلسه از محرومیتش کاسته شد و می‌تواند امشب تیمش را همراهی کند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1242273

دیدگاه‌ها