کد خبر : 1462537 | 30 شهریور 1396 ساعت 00:10 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی میلان برابر اسپال

میلان در ادامه نتایج خوبش در رقابت های این فصل سری آ امشب موفق شد با نتیجه 2-0 اسپال را شکست دهد.

پیروزی خانگی میلان برابر اسپال

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان وینچنزو مونتلا که در 4 بازی قبلی، سه پیروزی کسب کرده بودند، در این دیدار هم نمایش بهتری از حریف داشتند و در نهایت توانستند به سه امتیاز برسند تا همچنان در بین تیم های بالای جدول قرار داشته باشند. 

 

بازی با برتری میلان آغاز شد و این تیم در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب روی دروازه اسپال ایجاد کرد؛ اما نتوانست از آنها استفاده کند.

 

برتری روسونری ادامه داشت تا اینکه حملات این تیم در نهایت به یک ضربه پنالتی در دقیقه 26 منجر شد. خطای دروازه بان اسپال روی کالینیچ بود که میلان را صاحب ضربه پنالتی کرد.

ریکاردو رودریگس پشت ضربه قرار گرفت و با شوتی محکم موفق شد دروازه حریف را باز کند.

 

1242467

 

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و تیم میهمان هم یکی دو فرصت خطرناک روی دروازه میلان ایجاد کرد؛ اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را اسپال بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم می توانستند در دقیقه 52 به گل تساوی برسند؛ اما ضربه ماتیه‌لو را مدافعان میلان از روی خط برگشت دادند تا دروازه این تیم بسته بماند.

 

در حالی که اسپال سخت به دنبال رسیدن به گل تساوی بود، میلان در دقیقه 60 به گل دوم رسید. خطای فیلیپه روی فرانک کسیه در محوطه جریمه اسپال، یک ضربه پنالتی دیگر نصیب میزبان کرد.

 

خود کسیه پشت ضربه قرار گرفت و با ضربه ای مطمئن، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

در ادامه بازیکنان اسپال تلاش زیادی برای جبران گل های خورده انجام دادند؛ اما نتوانستند از فرصت های شان استفاده کنند و بازی با پیروزی 2-0 میلان به پایان رسید. 

دیدگاه‌ها