کد خبر : 1462903 | 31 شهریور 1396 ساعت 18:24 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: لیورپول فقط یک مشکل دارد

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در مورد دیدار این هفته تیمش در لیگ برابر لسترسیتی صحبت کرد.

کلوپ: لیورپول فقط یک مشکل دارد

 

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی ها که در جام اتحادیه برابر لستر از دور رقابت ها حذف شدند به دنبال انتقام گیری در لیگ هستند.

 

بازی دوباره با لسترسیتی: "من فکر نمی کنم هیچ یک از دو تیم به دیدار قبلی فکر کنند؛ زیرا ترکیب طرفین متفاوت خواهد بود. لسترسیتی سبک بازی مشخصی دارد که جیمی واردی و ریاض محرز در آن نقشی کلیدی را ایفا می کنند؛ اما هر 2 بازیکن در دیدار قبلی غایب بودند.

 

در دیدار مقابل لسترسیتی باید با سبک هجومی به میدان رفته و به دنبال پیروزی باشیم. تمام تلاش ما مثبت اندیش بودن نسبت به بازی قبلی برابر لسترسیتی است."

 

 

1242392

 

 

سبک بازی لیورپول: "در ابتدا همه از خلاقیت و تاثیرگذاری بازی ما صحبت می کردند و ما هنوز هم این صفات را حفظ کرده ایم؛ اما مشکل بزرگ ما عدم توانایی در گلزنی است.

 

اگر از من بپرسید که آیا شما فوتبالی مبتنی بر دفاع و ضدحمله و عدم توانایی در به گردش در آوردن توپ را ترجیح می دهید یا به دنبال سبک دیگری هستید، قطعا پاسخ من دومین گزینه خواهد بود."

 

انتقادها از چمبرلین: "فوتبال همینگونه است؛ اما او در تلاش برای سازگاری با سبک تیم است و شاید کمی تا به حال بدشانس بوده؛ اما من نسبت به توانایی های او شکی ندارم."

دیدگاه‌ها