کد خبر : 1462940 | 31 شهریور 1396 ساعت 20:08 | 57.2K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی بارسا به بحران رئال مادرید

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در مورد دیدار این هفته تیمش برابر جیرونا صحبت کرد.

واکنش سرمربی بارسا به بحران رئال مادرید

 

به گزارش "ورزش سه"، با اختلاف 7 امتیاز با رئال مادرید، بلوگرانا در حال حاضر شرایط خوبی را تجربه کرده و با اقتدار در صدر جدول لالیگا قرار دارد.

 

اوضاع رئال: "یک ماه پیش به نظر می رسید شرایط ما فاجعه بار است؛ اما اوضاع هفته به هفته تغییر می کند و بسته به نتایج بعضی تیم ها در شرایط خوبی قرار دارند و اوضاع برای برخی اینگونه نیست.

 

درست است که رئال مادرید در حال حاضر 7 امتیاز از ما عقب است؛ اما بارسا با سویا نیز 2 و با اتلتیکو مادرید نیز 4 امتیاز فاصله دارد؛ اما در فوتبال همه چیز قابل تغییر است."

 

 

1242245

 

 

دیدار برابر جیرونا: "این تیم در دیدار خانگی هفته گذشته خود برابر سویا لایق باختن نبود و من بازی آنها را دیدم. جیرونا نمایش خوبی برابر سویا داشت و بازی فردای ما برابر این تیم بسیار مهم خواهد بود.

 

ما باید بدانیم که آنها از شرایط عادی با انگیزه تر خواهند بود و این موضوع را در ذهن خود داشته باشیم، زیرا ما یک دربی را پیش رو داریم که فاکتورهای خاص خودش را دارد."

 

استراحت دادن به مسی: "او در بازی قبلی خود 4 گل به ثمر رسانده و معمولا من نباید به چنین بازیکنی استراحت بدهم، زیرا مسی در امر گلزنی در حال حاضر مصمم است و ما او را در بهترین شرایط ممکن می بینیم."

دیدگاه‌ها