کد خبر : 1463013 | 01 مهر 1396 ساعت 09:31 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آلاوس - رئال مادرید

دو تیم آلاوس و رئال مادرید، امروز در دیداری حساس در هفته ششم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آلاوس - رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله 5 بازی در لالیگا، بارسلونا خود را به عنوان مدعی اصلی قهرمانی معرفی کرده و با 7امتیاز اختلاف نسبت به رئال در صدر جدول قرار گرفته است. وقتی رئال در سوپرکاپ، 5-1 بارسلونا را در مجموع دو بازی شکست داده بود، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که پس از 1 ماه، شاگردان زیدان انقدر دچار لغزش شوند.

 

1242698

 

 

 

تساوی نا امیدکننده مقابل والنسیا و لوانته در خانه و شکست مقابل بتیس در برنابئو، رکوردهای مهمی از رئال را از بین برد و به نظر تیم زیدان در خانه توانایی تسلط بر حریف و قدرت نمایی را ندارد. رئال در این مدت تنها 8 امتیاز کسب کرده و در رده هشتم جدول قرار گرفته است. آلاوس اما در هر 5 بازی اخیرش متحمل شکست شده و انتظار می‌رود در این بازی نیز به این روند ادامه دهد.

 

یکی از نکات جالب این بازی، تقابل زیدان پدر و پسر است. انزو زیدان به آلاوس پیوسته و برای این تیم به میدان می‌رود و احتمالا امشب نیز دقایقی تیمش را همراهی کند. در 6 تقابل اخیر دو تیم، رئال در هر 6 بازی به پیروزی رسیده و طبیعتا نباید مشکلی در این بازی داشته باشد، ولی صف بلند بالای مصدومان، کار رئال را پیچیده می‌کند. کریم بنزما، کوواچیچ، تئو هرناندس، مارسلو  و تونی کروس به این بازی نخواهند رسید تا کار رئال سخت تر از قبل شود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1242900

 

دیدگاه‌ها