کد خبر : 1463346 | 02 مهر 1396 ساعت 15:12 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

متحول شدن گریزمان در قلعه جدید اتلتیکو

آنتوان گریزمان که فصل را خوب شروع نکرده بود، پس از آماده شدن ورزشگاه جدید اتلتیکو جان دوباره ای گرفته است.

متحول شدن گریزمان در قلعه جدید اتلتیکو

به‌ گزارش "ورزش سه"، واندا متروپولیتانو برای آنتوان گریزمان خوش یمن بوده است. مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید نه تنها به اولین گلزن تاریخ ورزشگاه جدید قرمز سفید پوشان تبدیل شد بلکه توانست به یکی از بدترین دوران‌های ناکامی‌اش در گلزنی پایان دهد.

 

گریزمان از 22 آوریل گذشته دیگر نتوانسته بود در لالیگا گلزنی کند. او در آن بازی در ‌دقیقه 72 تک گل پیروزی تیمش را برابر ‌اسپانیول به ثمر رساند. پس از آن مهاجم فرانسوی در پنج بازی پایانی فصل گذشته در گلزنی ناکام بود. او ابتدا برابر ویارئال، سپس لاس پالماس، ایبار، رئال بتیس و اتلتیک بیلبائو نتوانست گلی به ثمر برساند. در این مدت گریزمان یک گل از روی نقطه پنالتی‌ برای قرمز و سفید پوشان به ثمر رساند. او در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دروازه‌ رئال مادرید را باز کرد و فصل برای مهاجم فرانسوی به پایان رسید.

 

 

1241772

 

 

از طرفی شروع فصل 2017-18 برای مهاجم اتلتیکو خوب نبود. او در هفته نخست برابر خیرونا اخراج شد و این اتفاق باعث شد دو بازی را از دست بدهد. گریزمان در لیگ قهرمانان اروپا برابر رم فرصت داشت به این روند بد پایان دهد اما در 79 ‌دقیقه نتوانست دروازه‌ تیم ایتالیایی را باز کند.

 

مهاجم فرانسوی 557 ‌دقیقه در لالیگا و 445 ‌دقیقه در دیگر رقابت‌ها درگلزنی ناکام بود تا این که در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برابر 68 هزار تماشاگر به میدان رفت و در نهایت در هفته‌ چهارم لالیگا به این آمار بد پایان داد. او در ‌دقیقه 61 با حرکت خوب آنخل کورئا صاحب توپ شد و توانست بازی را یک بر صفر کند و پیروزی اتلتیکو را برابر مالاگا به ارمغان بیاورد. هواداران قرمز و سفید پوش این گل را جشن گرفتند و مهاجم فرانسوی پس از بازی گفت‌: واندا متروپولیتانو بهترین ورزشگاهی است که در آن بازی کرده‌ام.

 

 

1243265

 

 

در اواسط هفته‌ اتلتیکو به سن مامس جدید رفت اما بازیکن پیشین رئال سوسیداد با وجود یک بازی زیبا نتوانست گلزنی کند. او تنها پاس گل داد. در نهایت شنبه، قرمز و سفید پوشان به خانه خود بازگشتند و گریزمان توانست دوباره گلزنی کند. او دوباره برابر 68 هزار تماشاگر دروازه‌ سویا را باز کرد. به نظر می‌رسد گلزنی برای گریزمان در واندا متروپولیتانو آسان باشد.

اتلتیکو با این نتیجه‌ به جایگاه دوم صعود کرد و توانست سومین پیروزی پیاپی‌اش را در لالیگا جشن بگیرد.

دیدگاه‌ها