کد خبر : 1463758 | 04 مهر 1396 ساعت 14:10 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد چالشی در وست فالن

بهترین معیار برای قضاوت روی رئال مادرید زیدان

رئال مادرید در اولین بازی بزرگ فصل خود، امشب در زمین بروسیا دورتموند به میدان خواهد رفت.

بهترین معیار برای قضاوت روی رئال مادرید زیدان

به گزارش "ورزش سه"، اگر دو بازی رفت و برگشت سوپرکاپ اسپانیا برابر بارسا را کنار بگذاریم، بازی امشب مقابل دورتموند را می توان اولین چالش دشوار فصل جدید برای رئال و زیدان دانست.

رئال بر خلاف تصورات قبلی تا به اینجای فصل نمایش هایی پرنوسان داشته است. بردهای خوب و قاطعانه در زمین دپورتیو و سوسیداد ولی در عوض دو تساوی و یک شکست خانگی عجیب برابر والنسیا و لوانته و بتیس باعث شده تا رئال شرایط مناسبی در جدول لالیگا نداشته باشد.

 

پس از برد شیرین در خانه سوسیداد که در پی دو تساوی متوالی خانگی به دست آمده بود، اینگونه تصور می شد که رئال روی ریل موفقیت گام گذاشته اما باخت خانگی برابر بتیس از راه رسید تا ثابت شود که رئال همچنان در آب و هوای بهاری به سر می برد.

 

 

1243523

 

 

بازی امشب رئال و دورتموند را از جهاتی می توان با دیدار دو هفته پیش بارسلونا و یوونتوس قیاس کرد. در آن مقطع، بسیاری تصور می کردند که بردهای متوالی بارسا در لالیگا موقتی است و این تیم هنوز به زمین سفت نرسیده؛ اما پیروزی پرگل 3-0 بر بیانکونری نشان داد تا پیش داوری ها نسبت به بارسا غلط بوده است.

 

حالا رئال پس از برتری 1-2 در زمین آلاوس و با روحیه ای بهتر از گذشته به مصاف دورتموند خواهد رفت.

یک شکست در این مسابقه می تواند رئال را بار دیگر وارد بحران کند اما کسب پیروزی در وست فالن نشان خواهد داد که قهرمان اروپا به روزهای اوج خود بازگشته است. حتی تساوی هم نمی تواند نتیجه ای بد تلقی شود. رئال هرگز در زمین دورتموند پیروز نشده و موفقیت در این چالش سخت می تواند رئال مادرید زیدان را از لحاظ ذهنی به اوج برساند.

 

رئال در لالیگا 7 امتیاز با بارسلونا فاصله دارد و از همین ابتدا فشار مضاعفی به بازیکنان این تیم وارد آمده است. سه امتیاز بازی با دورتموند می تواند به خصوص از لحاظ اعتماد به نفس برای کهکشانی ها حیاتی باشد. این بازی همچنین می تواند از بسیاری جهات، بهترین معیار برای قضاوت روی رئال مادرید 2017-18 باشد.

دیدگاه‌ها