کد خبر : 1464489 | 08 مهر 1396 ساعت 10:45 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی چلسی - منچسترسیتی

دو تیم چلسی و منچسترسیتی، امشب در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی چلسی - منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم از ابتدای فصل تا به حال عملکرد خوبی داشته اند و نتایج درخشانی کسب کرده اند. چلسی که مدافع عنوان قهرمانی است، با کسب 13 امتیاز از 6 بازی خود در رده سوم جدول قرار گرفته است و فاصله 3 امتیازی با صدرنشین یعنی منچسترسیتی دارد. آنها در ابتدای فصل دچار لغزش شدند؛ ولی رفته رفته شرایط را بهبود بخشیدند و توانستند به رده سوم جدول صعود کنند. کونته می‌داند که یکی از سخت ترین دیدارهای فصل پیش روی آنهاست و منچسترسیتی تیمی نیست که به راحتی بتوان در استمفوردبریج شکستش داد.

 

1241675

 

 

در آن سو منچسترسیتی با گواردیولا فوق العاده کار کرده و رقیبان را یکی پس از دیگری با شکست سنگین مواجه کرده است. گواردیولا می‌داند که در این فصل باید برای کسب جام بجنگد و از همین رو آنها لیگ برتر را به عنوان هدف اصلی خود انتخاب کرده اند و برای کسب آن می‌جنگند. با این حال، سرخیو آگوئرو، یکی از بهترین‌های فصل سیتی که بالاترین نمره را در بین بازیکنان کسب کرده، روز پنجشنبه در آمستردام دچار سانحه رانندگی شد و حالا به علت شکستگی دنده اش قادر به همراهی تیم نخواهد بود که این موضوع ضربه سختی به تیم گواردیولا خواهد زد. با این حال با وجود آمادگی بالا گابریل ژسوس، خیال گواردیولا کمی از این بابت راحت است.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای چلسی حاصل شده و سیتی نیز 2 پیروزی کسب کرده و دیگر بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. چلسی برای این بازی، دنی درینک واتر را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و داوید لوئیز نیز به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش نیست. همچنین حضور پدرو در مقابل تیم مربی سابقش هنوز مشخص نیست. سیتی نیز بنجامین مندی را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و حضور ونسان کمپانی در این دیدار هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1244243

دیدگاه‌ها