کد خبر : 1464828 | 10 مهر 1396 ساعت 16:30 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کیکر

جزئیاتی جدید از اختلاف آنچلوتی و ستاره های بایرن

تقریبا همه می دانند که کارلو آنچلوتی در دومین سال مربیگری اش در بایرن با خیلی از ستاره های تیم به مشکل برخورد کرده بود.

 جزئیاتی جدید از اختلاف آنچلوتی و ستاره های بایرن

به گزارش "ورزش سه"، بایرن فصل گذشته با 15 امتیاز اختلاف توانست عنوان قهرمانی بوندسلیگا را از آن خود کند و خبری هم از اختلاف بین بازیکنان و کارلتو نبود. بسیاری معتقدند نقش فیلیپ لام و ژابی آلونسو در آرامش بایرن بسیار مهم بود. هر دو بازیکن در انتهای فصل از فوتبال خداحافظی کردند.

 

 

1244581

 

 

اوضاع برای آنچلوتی در فصل جدید کاملا متفاوت بود و او آشکارا بازیکنانی چون روبن، ریبری، مولر، هوملس و بواتنگ را مخالف خود می دید.

امروز نشریه کیکر جزئیاتی بیشتر از اختلاف بین بازیکنان بایرن و آنچلوتی را فاش ساخت و ادعا کرد که روبن در طول تمرینات بارها از شیوه آماده سازی بدنساز تیم(جیوانی مائوری) و نیز پسر آنچلوتی گلایه می کرد. او معتقد بود که برنامه های این دو در حد تیمی مثل بایرن نیست و خیلی از ستاره های تیم نیز با او موافق بودند.

این سبب شده بود تا دسته ای از بازیکنان بایرن به صورت مخفیانه در محلی دیگر به صورت جداگانه تمریناتی اضافی انجام دهند که مخالف با اصول اعتقادی آنچلوتی بود.

 

در نهایت شکست سنگین 3-0 در زمین پی اس جی باعث شد تا مدیران بایرن تصمیم به برکناری آنچلوتی بگیرند و حال هدایت مونیخی ها بر عهده ویلی سانیول است.

دیدگاه‌ها