کد خبر : 1465928 | 16 مهر 1396 ساعت 10:54 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

قراردادهای میلیاردی استقلال دردسرساز می‌شوند؟

دعوت سازمان بازرسی از توفیقی و افشارزاده

سازمان بازرسی کل کشور بعد از گذشت یک فصل به بررسی پرونده قراردادهای میلیاردی باشگاه استقلال وارد شد.

دعوت سازمان بازرسی از توفیقی و افشارزاده

به گزارش "ورزش سه"، بهرام افشارزاده در لیگ چهاردهم، پانزدهم و ابتدای لیگ شانزدهم مدیرعامل استقلال بود و با امیر قلعه نویی، پرویز مظلومی و علیرضا منصوریان کار کرده است.


گفته می شود در زمان مدیرعاملی افشارزاده  قراردادهایی با ارقام بالا با بعضی از بازیکنان بسته شده است که حالا سازمان بازرسی روی آنها حساس شده و قرار است مورد بررسی قرار بگیرد.


باشگاه استقلال در حال حاضر بدهی زیادی به بازیکنان و کادرفنی سال های گذشته خود دارد که گفته می شود تعدادی از این قراردادها بیشتر از عرف است و به همین دلیل سازمان بازرسی قصد ورود به این قراردادها را دارد.


ظاهرا چون در زمان مدیرعاملی افشارزاده پندار توفیقی به عنوان مسوول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال فعالیت می کرد او هم باید به همراه مدیرعامل سابق آبی ها برای ادای پاره ای از توضیحات به سازمان بازرسی مراجعه کند.


کامران صاحب پناه، رییس هیئت مدیره استقلال در زمان مدیرعاملی افشارزاده در این باره به ورزش سه گفت: من در این ماجرا هیچ نقشی ندارم چون در آن زمان زیر قرارداد هیچ بازیکنی را امضا نکردم. سازمان بازرسی نه تنها من را احضار نکرده بلکه از من تشکر هم کرده است.

دیدگاه‌ها