کد خبر : 1466835 | 20 مهر 1396 ساعت 10:41 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان پارس‌جنوبی با قهرمانی در فوتبال ساحلی

تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی موفق شد در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ، عنوان قهرمانی خود را در این رقابت‌ها مسجل کند.

خط و نشان پارس‌جنوبی با قهرمانی در فوتبال ساحلی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مسلم مسیگر توانستند با نتیجه ۲ به یک شهرداری بندرعباس را شکست داده و قهرمان این دوره از رقابت ها شوند. پارس جنوبی جم که اکنون با کسب این عنوان به پنجمین قهرمانی خود در فوتبال ساحلی دست یافته، از این حیث پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها محسوب می‌شود.


مسلم مسیگر، سرمربی این تیم در خصوص کسب عنوان قهرمانی پارس جنوبی گفت: خوشحالم که توانستم در نخستین تجربه حضور خود در عرصه مربیگری به قول خود برای قهرمانی پارس جنوبی وفا کنم. استان بوشهر با دارا بودن جوانان مستعد و ملی پوش به عنوان قطب فوتبال ساحلی کشور معرفی شده و همین مسئولیت ما را برای حفظ جایگاه نخست فوتبال ساحلی کشور سنگین تر کرده است. امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم در عرصه های بین المللی نیز همراه با این تیم قدرت خود را در رشته فوتبال ساحلی به رخ مدعیان بکشیم.


در مراسم اهدای جام قهرمانی به پارس جنوبی جم، محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال، باستی معاون استاندار بوشهر، یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه پارس و تعدادی از چهره‌های شاخص ورزشی حضور داشتند.


پارس جنوبی جم که اکنون در فوتبال نیز با حضور شاگردان مهدی تارتار در صدر جدول شرایط مناسبی را برای موفقیت در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد، با این قهرمانی برای رقبای خود خط و نشان کشیده و باید دید در فوتبال چه سرنوشتی در انتظار آنهاست.

دیدگاه‌ها