کد خبر : 1467045 | 21 مهر 1396 ساعت 09:36 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

آشتی برانکو با نیمکت نشین‌ها

پروفسور هنوز دست و دلباز نیست!

در اهواز برانکو به مردانی میدان داد که تشنه بازی کردن بودند. مردانی که بازی کردن برای آنها حکم آب برای ماهی را داشت.

به گزارش "ورزش سه"، برد شیرین پرسپولیس در خوزستان برای این تیم هزار حسن داشت. بازگردادن روحیه این تیم قبل از بازی با تیم الهلال ، شکستن نوار ناکامی در چند بازی اخیر و استراحت دادن به بازیکنان ملی پوش دستاوردهایی هستند که نباید نادیده گرفت.


با این همه اهواز برای پرسپولیس سوغاتی دیگری هم داشت که بسیار ارزشمند بود. در اهواز برانکو یکبار دیگر به نیمکت نشین ها و تشنگان بازی کردن میدان داد و آنها نیز با نمایش دلچسب خود به این اعتماد پاسخ مثبت دادند.بوژیدار رادوشوویچ و سیامک نعمتى در ترکیب اصلی و  بشار رسن و احسان علوان زاده  به عنوان بازیکنان جانشین ، نفراتی بودند که حضورشان در این مسابقه برای برانکو لحظات خوشی را رقم زد.


برانکو در اهواز هم به نفرات اصلی اش استراحت داد و هم اینکه بازیکنان ذخیره را سر ذوق انداخت؛ با توجه به سنگینی و فشار بازی ها این توجه باید بیش از این هم باشد. چه وقتی مناسب تر از  یک بازی سبک بیرون از خانه برای بازی دادن بیشتر به علوان و طاهرخانی و ... ؟


برانکو هنوز در این باره خیلی دست و دلباز نیست که این مسئله  به سبک مربی گری اش برمی گردد اما بعد از مدتها در تمرین با تیم اصلی باید فرصت ابراز وجود را به جوانترهای تیم داد والا با نمایش های ده دقیقه ای هیچ کس ستاره نمی شود.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها