کد خبر : 1467158 | 21 مهر 1396 ساعت 18:25 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: با 9 مهاجم به دروازه لیورپول حمله می کنیم!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد در مورد دیدار برابر لیورپول صحبت کرد.

مورینیو: با 9 مهاجم به دروازه لیورپول حمله می کنیم!

 

به گزارش "ورزش سه"، در حساس ترین دیدار هفته هشتم، فردا شیاطین سرخ در آنفیلد مهمان لیورپول خواهند بود.

 

دیدار برابر لیورپول: "من جنبه سنتی این دیدار را درک کرده و احساسات هواداران را می فهمم؛ اما از منظر حرفه ای، از ابتدای فصل به بازیکنان گفته ام که هر دیدار اهمیت خاص خودش را دارد.

 

 

1246738

 

 

همه بازی ها مهم است و هیچ امتیازی آسان به دست نمی آید. من اینجا حضور ندارم تا بگویم این دیدار از باقی مسابقات اهمیت بیشتری دارد.

 

ما نسبت به سال قبل شرایط بهتری داشته، جایگاه بالاتری در جدول داریم و طبیعتا بیشتر اعتماد به نفس هم داریم اما من این دیدار را برای هر 2 طرف دشوار می بینم."

 

اولین بازی دشوار فصل یونایتدها: "این موضوع شاید بی احترامی به رقبای ما باشد؛ اما به هر حال همه می دانند که برخی رقبا نسبت به دیگران قدرتمندتر هستند. من فکر نمی کنم تیم هایی که قادر به کسب سهمیه اروپایی نبوده اند حریفان آسانی محسوب می شوند."

 

 

1234052

 

 

سبک بازی یونایتد: "نگران نباشید. ما با یک مهاجم و یک مدافع بازی می کنیم. ما یک نفر را در عقب زمین قرار داده و با 9 مهاجم به میدان می رویم (با خنده)"

 

نتیجه بازی فردا: "ما می خواهیم پیروز این بازی باشیم؛ اما برابر تیمی بازی می کنیم که آنها هم همین هدف را دارند. لیورپول در خانه قوی است و برابر تیم های بالای جدول نتایج خوبی می گیرد؛ اما ما نیز با قدرت ذهنی بالا و با میل به پیروزی بازی می کنیم."

دیدگاه‌ها