کد خبر : 1467264 | 22 مهر 1396 ساعت 08:38 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

ضدفوتبال و زیرتوپ زدن بلد نیستیم

دست نشان: آنجا طور خاصی به داور توهین می‌کنند!

نادر دست نشان اتفاقات بازی با مسجدسلیمان را یک طرفه و یک سو می داند و در ادامه می گوید اگر بازیکنانش در این بازی باهوش تر بازی می کردند می توانستند پیروز میدان شوند.

دست نشان: آنجا طور خاصی به داور توهین می‌کنند! 

سرمربی ملوان در خصوص بازی و نتیجه ای که برایشان در مسجدسلیمان رقم خورد به ورزش سه می‌گوید: بازی خوبی مقابل نفت مسجدسلیمان داشتیم آنها فوتبال خوبی بازی کردند. البته ما راه های حمله به سمت دروازه نفت  را به خوبی می‌ دانستیم، بچه های ما نیمه اول باهوش بازی کردند و توانستیم با یک ضربه ایستگاهی دروازه آنها را باز کنیم. اگر همین روند را در نیمه دوم ادامه می‌ دادیم قطعا به جای یک امتیاز، امتیازات کامل آن بازی را کسب می‌ کردیم که خب نشد. 


وی درباره اخراج بازیکنانشان و عملکرد مسجدسلیمانی ها خاطرنشان کرد: او نمی‌ دانست که در نیمه اول کارت زرد گرفته و به همین دلیل آن حرکت بچگانه را انجام داد و با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد و کار را برای هم تیمی هایش سخت کرد. البته باید بگویم که نفت در نیمه دوم متفاوت تر از نیمه اول بازی کرد و موقعیت های بسیاری روی دروازه ما خلق کرد؛ 2 موقعیت آنها به تیرک دروازه برخورد کرد و به جز آن 2 شوت سرکش داشتند که یکی از آنها موجبات اخراج بازیکن ما را فراهم کرد و شیرازه تیم ما را از هم پاشاند. در کل ما می‌ توانستیم به بهترین شکل بازی را پیروز شویم و حق ما تساوی نبود.


او درباره صحبت سرمربی نفت مسجدسلیمان و نقض فحاشی و تحریک داوری هم گفت: هرکسی هر چه می‌ خواهد و به هر شکلی که فکر می‌ کند می‌ تواند به زبان بیاورد اما فیلم بازی موجود است و می‌ توانید به شعار هواداران مسجدسلیمانی گوش دهید و ببینید چطور به داور توهین می‌ شود و او را تحت فشار می‌ گذارند و تهدید می‌ کنند. 


دست نشان اضافه کرد: ما برای آنکه بتوانیم به هدفمان برسیم باید در ادامه رقابت ها اشتباهات و ضعفمان را تغییر بدهیم. این دومین بازی است که چنین اتفاقاتی برای ملوان رقم می‌ خورد فکر می‌ کنم تحت تاثیر بازی قرار گرفتیم و بچه هایمان جوانی کردند و ناپختی شان باعث شد نتیجه اینطور رقم بخورد و بازی برده را به حریف واگذار کنیم. ما نباید با به ثمر رساندن گل پیروزی خود را از پیش برنده بدانیم و بازی در ثانیه های پایانی به حریف واگذار کنیم. متاسفانه ما کارهای ضدفوتبال  و زیرتوپ زدن  بلد نیستیم از همین رو نتیجه در دقایق پایانی اینطور به راحتی تغییرمی کند.

دیدگاه‌ها