کد خبر : 1467994 | 25 مهر 1396 ساعت 16:08 | 61.3K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب الهلال برابر پرسپولیس مشخص شد

رامون دیاز با توجه به اخراج عبدالله عطیف تنها با یک تغییر برابر پرسپولیس تیمش را روانه میدان کرد تا از برتری 4گله دیدار رفت محافظت کند.

ترکیب الهلال برابر پرسپولیس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، الهلال عربستان با برتری 4 گله مقابل پرسپولیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اکنون شرایط مناسبی برای صعود به فینال را دارد. آنها بر پایه این برتری امیدوارند بتوانند بار دیگر پرسپولیس را متوقف کرده و جواز صعود به فینال را کسب کنند. رامون دیاز سرمربی تیم عربستانی با توجه به درخشش بازیکنانش در بازی رفت با همان ترکیب بازی رفت به میدان خواهد رفت و تنها تغییر خروج عبدالله عطیف محروم و ورود الحافظ است.


در درون دروازه عبدالله معیوف که عملکرد خوبی در دیدارهای گذشته آبی‌پوشان داشته، حضور دارد. در خط دفاعی اوسامه هوساوی در کنار محمد جحفلی، محمد بریک و یاسر الشهرانی انجام وظیفه خواهند کرد.


در خط میانی هم نفراتی چون الحافظ و نیکولای میلسی حضور دارند. جلوتر از آنها سلمان الفرج به همراه کارلوس ادواردو و سالم الدوساری قرار خواهند گرفت و عمر خریبین که در دیدار رفت با هت تریک خود سهم زیادی در موفقیت این تیم داشت، به عنوان تنها مهاجم به میدان می‌رود.

 

1247681

دیدگاه‌ها