کد خبر : 1468019 | 25 مهر 1396 ساعت 13:15 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

شباهت جالب رئال و تاتنهام در دیدارهای خارج از خانه

نتایج اخیر تاتنهام نشان می‌دهد که آنها نیز مثل رئال مادرید در خارج از خانه، بهتر از خانه کار می‌کنند.

شباهت جالب رئال و تاتنهام در دیدارهای خارج از خانه

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام که در حال ساخت ورزشگاه جدیدی است، در حال حاضر در ومبلی بازی می‌کند و در 4 بازی خانگی فصل تا به اینجا، از 12 امتیاز ممکن تنها 5 امتیاز کسب کرده است؛ یک پیروزی مقابل بورنموث، تساوی مقابل سوانسی و برنلی و شکست مقابل چلسی. آنها در چمپیونزلیگ امسال، در خانه موفق به کسب پیروزی 3-1 مقابل تاتنهام شدند ولی فصل گذشته با شکست مقابل موناکو و لورکوزن و با وجود پیروزی مقابل زسکا، از صعود از مرحله گروهی بازماندند.آنها تا قبل از اینکه وایت هارت لین را ترک کنند، 19 بازی بدون شکست پشت سر گذاشتند و 11 پیروزی نیز کسب کردند.

 

1243771

 

 

با این حال، برای اولین بار پس از فصل 92/1991، اسپرز با سه پیروزی خارج از خانه فصل را آغاز کرده است. 6 پیروزی پیاپی در 7 بازی باعث شده تا تاتنهام بهترین شروع را از زمان برگزاری لیگ برتر داشته باشد. پیروزی 6-1 مقابل لستر، 3-0 مقابل اورتون، 3-2 مقابل وستهام، 2-0 مقابل نیوکاسل، 7-1 مقابل هال سیتی و 4-0 مقابل هادرزفیلد، نشان می‌دهد که تیم پوچتینو در خارج از خانه بسیار قدرتمند است؛ 28 گل زده و تنها 4 گل دریافتی.

 

این در حالیست که رئال نیز در این فصل در خارج از خانه بهتر از سانتیاگو برنابئو نتیجه گرفته است. آنها در خانه مقابل رئال بتیس متحمل شکست شدند و مقابل والنسیا و لوانته به نتیجه ای بهتر از تساوی دست پیدا نکردند. این در حالیست که در تمام بازی‌های خارج از خانه تا به اینجا موفق به کسب پیروزی شده اند و در این میان، مقابل دورتموند نیز توانستند طلسم عدم کسب پیروزی در سیگنال آیدونا پارک را نیز بشکنند. حال باید دید آیا امروز نیز تاتنهام در خارج از خانه درخشان ظاهر خواهد شد یا دی ان ای چمپیونزلیگی رئال، بار دیگر سپیدپوشان را به برتری می‌رساند.

دیدگاه‌ها