کد خبر : 1468082 | 25 مهر 1396 ساعت 17:40 | 58.4K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش غیرمنتظره ستاره مازاد PSG در لالیگا

گونسالو گوئدس پرتغالی که به صورت قرضی برای والنسیا بازی می کند، با درخشش خود چشم ها را خیره کرده است.

درخشش غیرمنتظره ستاره مازاد PSG در لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، والنسیا یکشنبه شب در ورزشگاه بتیس طوفان به پا کرد و موفق شد 3-6 بر میزبان خود غلبه کند. یکی از ستاره های بازی که نامش در فهرست گلزنان نیز قرار گرفت، گوئدس بود.

ستاره 21 ساله پرتغالی سابق بنفیکا که متعلق به باشگاه پی اس جی است، در آخرین روزهای نقل و انتقالات به صورت قرضی به والنسیا پیوست.

 

الخلیفی به مالک والنسیا قول داده بود که اگر گوئدس در فهرست مازاد اونای امری قرار بگیرد، او را به والنسیا خواهد داد و در نهایت نیز چنین شد. پیوستن ستاره هایی چون نیمار و امباپه به پی اس جی و نیز حضور دراکسلر و کاوانی باعث شده بود تا دیگر جایی برای گوئدس در ترکیب پاری سن ژرمن نباشد. او فصل قبل هم تنها 285 دقیقه و در 11 بازی برای تیم فرانسوی به میدان رفته بود.

 

 

1247698

 

 

گوئدس که در پست وینگر چپ بازی می کند، پس از گذشت 8 هفته از لالیگا یک گل زده و 4 پاس گل نیز داده تا در همین مدت اندک به چهره ای بسیار محبوب در مستایا تبدیل شده باشد. پی اس جی گوئدس را بدون بند خرید به والنسیا قرض داده؛ ولی به نظر می رسد که اگر والنسیا در انتهای فصل پیشنهاد خوبی ارائه دهد، پی اس جی با فروش این بازیکن مخالفتی نداشته باشد.

 

تابستان گذشته پی اس جی برای فروش گوئدس 25 میلیون یورو از والنسیا تقاضا کرده بود؛ ولی مشکلات در تراز مالی باشگاه این انتقال را متوقف کرد. زمستان گذشته والنسیا بازهم برای جذب گوئدس اقدام کرد؛ ولی این بار باشگاه پاریسی 30 میلیون یورو می خواست. باید دید این پدیده پرتغالی در انتهای فصل والنسیایی باقی خواهد ماند یا اینکه به پی اس جی باز می گردد.

 

 

دیدگاه‌ها