کد خبر : 1468158 | 25 مهر 1396 ساعت 23:30 | 50.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید 18-2017 نیمکت ندارد

رئال مادرید بخش بزرگی از موفقیت های فصل گذشته اش را مدیون نیمکت غنی و پر از بازیکن تاثیرگذارش بود.

رئال مادرید 18-2017 نیمکت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل گذشته را با بازگشت های به یادماندنی اش در نیم فصل اول و بردهای متوالی در نیم فصل دوم به یاد می آوریم.

زیدان در نیم فصل دوم ترجیح داد از تیم دومش در لالیگا استفاده کند و عجیب اینکه با همان تیم، تمام حریفان را از پیش رو برداشت. نیمکت کهکشانی ها با بازیکنانی چون خامس، ماریانو و موراتا و... به نوعی قهرمانی لالیگا را در رقابت با بارسا کسب کرد و تیم اول رئال هم در لیگ قهرمانان موفق به تکرار عنوان قهرمانی اش شد؛ اما در فصل جدید اوضاع به گونه ای دیگر است.

 

 

1247813

 

 

رئال در لالیگا پس از گذشت 8 هفته، 7 امتیاز از دست داده و با 5 امتیاز کمتر از بارسا در رده دوم قرار دارد. کهکشانی ها این 7 امتیاز را در بازی های خانگی از دست داده اند و فعلا خبری از بازگشت های به یادماندنی و گل های راموس تایمی نبوده است.

 

در لیگ قهرمانان امشب شاهد مورد عجیبی در رئال بودیم. زیدان تا دقیقه 85 تنها یک تعویض انجام داده بود و آن هم به خروج بنزما و ورود آسنسیو بر می گشت. زیزو در دقایق پایانی لوکاس را هم وارد زمین کرد؛ ولی او کمترین تاثیر را در جریان بازی گذاشت. نه آسنسیویی که در پست غیرتخصصی به میدان رفته بود درخشید و نه لوکاس که دقایق اندکی هم به او بازی رسیده بود.

در واقع رئالی که سال گذشته بازی های زیادی را به لطف بازیکنان ذخیره ی بسیار خوبش پیروز می شد، امشب از همین ناحیه ضربه خورد و به تساوی 1-1 رضایت داد.

 

 

1247812

 

 

زیزو فصل گذشته در چنین مقطعی موراتا را به جای بنزما وارد زمین می کرد و به جای ایسکو هم معمولا این خامس بود که وارد میدان می شد و به ندرت شاهد بودیم که او از سه تعویض خود استفاده نکند (خامس به بایرن قرض داده شد و موراتا هم راهی چلسی شد.)

در سمت راست هم امروز اشرف حکیمی به جای کارواخال بیمار بازی می کرد که در سطحی پایین تر از دانیلو قرار دارد. رئالی ها دانیلو را به سیتی فروختند و بازیکنی به جای او جذب نکردند. زیدان در این بازی به سبایوس، خرید پر سرو صدای خود هم اعتماد نکرد.

 

به نظر می رسد که با ادامه این روند، رئال به سختی بتواند موفقیت های فصل گذشته اش را تکرار کند؛ مگر اینکه در نقل و انتقالات زمستانی شاهد یکی، دو خرید جدید برای این تیم باشیم.

دیدگاه‌ها