کد خبر : 1468586 | 27 مهر 1396 ساعت 19:19 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

دومین برگشت به بازی پیاپی سپیدرود در نیمه مربیان

سپیدرود موفق شد تا در رشت بازی باخته را با نتیجه دو بر یک به سود خود پایان دهد.

دومین برگشت به بازی پیاپی سپیدرود در نیمه مربیان

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرهوادار رشت این روزها از شروع ناامید کننده اش در هفته های ابتدایی لیگ کاملا فاصله گرفته و هواداران پرتعدادش را حسابی سر ذوق آورده است و این امر را بیشتر از هر عامل دیگری باید مدیون جسارت مربی جوانش دانست.


سپیدرود در دو هفته گذشته در دو بازی سنگین موفق شد تا  در نیمه مربیان از شکست فرار کند و یک بازی را در خارج از خانه در دقیقه 94 برابر سایپا به تساوی بکشاند و این هفته در برابر پدیده به برتری دست یابد.


باید بزرگترین عامل این نتیجه گیری را شناخت نظرمحمدی از ترکیب اصلی سپیدرود در هفته های اخیر دانست. همین مسابقه با پدیده سپیدرود نسبت به هفته گذشته تنها دو تغییر داشت و هر دو تغییر درواقع برگشتن به بازی دو بازیکن مصدوم این تیم سید محمد حسینی و میثم فردوسی بود که جانشین ایمان صادقی و علی دهقان شدند.


نظرمحمدی بیشتر از هرکس دیگری قدر این 4 امتیازی را که دشت کرده است می داند، چرا که سپیدرود در هفته های ابتدایی تاوان سختی را برای بی تجربه بودن با حال و هوای لیگ برتر داد و کمتر مربی می توان پیدا کرد که توان جمع کردن یک تیم از دست رفته با سه باخت متوالی در سه هفته آغازین بازی ها را در داشته باشد.


امری که سرمربی سپیدرود به خوبی از پس آن برآمد تا امروز همه ی هواداران و مدیران باشگاه از اعتمادی که به او داشتند و حمایتی که از وی به عمل آوردند خوشنود باشند.


سپیدرود و نظرمحمدی به یقین برای بهتر شدن راه درازی در پیش دارند و در این راه بیشتر از هرچیزی آذوقه جوانی که در خورجین علی نظر پیدا می شود کمک حال شان خواهد بود. بدون تردید گوش فوتبال دوستان بعد از این با نام بازیکنانی همچون امید سام کن، حمید ملکی، علی دهقان، توحید غلامی و... در تیم آینده دار رشتی بیشتر و بهتر آشنا خواهد شد.


شهری که علی رضا جهانبخش را مستقیم به اروپا فرستاد و شایان مصلح را از لیگ یک روانه پرسپولیس کرد با کمک مربی جوانش حق های ناگرفته زیادی از فوتبال ایران طلب دارد.

دیدگاه‌ها