کد خبر : 1468724 | 28 مهر 1396 ساعت 15:59 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

نزهتی یکی از سه بازیکن موثر لیگ برتر

سپیدرود در حالی که فصل را بدون یک مهاجم نوک تخصصی آغاز کرد، اما عملکرد خوب پویا نزهتی و هماهنگی او با حسین ابراهیمی باعث شده مشکلات تهاجمی این تیم تا حدودی مرتفع شود.

به گزارش "ورزش سه" سپیدرود در چهار بازی اخیرش دو مساوی، یک باخت و یک برد به دست آورده است. آخرین برد این تیم در هفته دهم و برابر پدیده مشهد رقم خورد و گل برتری این تیم را پویا نزهتی به ثمر رساند. نزهتی یک بازیکن کناری است که در این فصل و به دلیل کمبودهای نماینده رشت در خط حمله در کنار حسین ابراهیمی دو بازیکن تهاجمی این تیم هستند. نزهتی در این فصل از رقابت ها و با گل حساسی که برابر پدیده به ثمر رساند خودش را به جمع چهارگله های لیگ رساند. او بهترین گلزن سپیدرود است که سه پنالتی نیز برای تیمش گرفته است و از این نظر یکی از سه بازیکن تاثیرگذار لیگ هفدهم به حساب می آید.  از این میان سه گل نزهتی در این فصل منجر به امتیاز شده و تنها گل اول او به نفت منجر به کسب امتیاز نشده است. 

 

1248417


همکاری نزهتی و ابراهیمی خط حمله ای باتجربه، تکنیکی و سرعتی را برای سپیدرود به وجود آورده است، هرچند که نظرمحمدی کماکان به دنبال جذب یک مهاجم نوک است تا نزهتی و ابراهیمی بتوانند با سرعت و تکنیکشان وینگرهای زهردار تیم سرخ شهر رشت باشند.

دیدگاه‌ها