کد خبر : 1469135 | 30 مهر 1396 ساعت 09:15 | 43.2K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره ایرانی برگ برنده المپیاکوس در بازی بزرگ

انصاری فرد روی جلد رسانه های یونان (عکس)

رقابت های سوپرلیگ یونان امروز در حالی هفته هشتم خود را پیگیری می کند که در یکی از مهم ترین بازی ها دو تیم مطرح این کشور در جدالی حساس به میدان می روند.

انصاری فرد روی جلد رسانه های یونان (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، رویارویی المپیاکوس با پائوک همواره برای فوتبالدوستان یونانی از حساسیت و جذابیت های خاصی برخوردار بوده است. دو تیم پرافتخار و همواره مدعی قهرمانی که امسال هم با در اختیار داشتن ستاره های پرشمار همچنان مدعی نخست قهرمانی محسوب می شود و امشب در بازی دور رفت سوپرلیگ یونان در ورزشگاه خانگی مدافع عنوان قهرمانی کارایساکی در حالی به میدان خواهند رفت که حضور ستاره ایرانی در خط حمله المپیاکوس بر جذابیت های این مصاف افزوده است.


کریم که هفته قبل در پی تغییر و تحولات روی نیمکت المپیاکوس بار دیگر به ترکیب اصلی تیمش برگشت و با دو بار گلزنی به تیم سابق خود پانیونیوس قهرمان المپیا لقب گرفت امروز هم به عنوان امید اول گلزنی در خط حمله مورد توجه طرفداران و رسانه های یونانی قرار دارد تا جایی که تعداد زیادی از روزنامه های مطرح چاپ امروز آتن تصویر انصاری فرد را روی جلد خود قرار داده و از او به عنوان برگ برنده لمونیس در ترکیب المپیاکوس نام بردند.


از دید رسانه های یونانی لمونیس سرمربی المپیا که در بازی هفته قبل برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا انصاری فرد را در اختیار نداشت و به فورتونیوس کاپیتان ملی پوش خود نیز استراحت داد حالا قصد دارد از این زوج طلایی به عنوان سلاح جنگی خود علیه پائوک صدرنشین فعلی یونان بهره ببرد تا این جدال شش امتیازی را از رقیب سنتی ببرد. در حال حاضر پائوک با 15 امتیاز صدرنشین بازی هاست ضمن این که المپیا با 11 امتیاز رتبه چهارم جدول را به خود اختصاص داده است.

 

1248812

 

1248813

 

1248815

دیدگاه‌ها