کد خبر : 1469138 | 30 مهر 1396 ساعت 10:19 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: به بازیکنان اینتر افتخار می کنم

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر، پس از تساوی 0-0 مقابل ناپولی، شاگردانش را به دلیل پایان دادن به روند پیروزی های پیاپی حریف تحسین کرد.

اسپالتی: به بازیکنان اینتر افتخار می کنم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که در رتبه های اول و دوم سری آ قرار دارند. ناپلی ها که در 8 دیدار قبلی شان به پیروزی رسیده بودند، در این دیدار هم نمایش بهتری داشتند اما درخشش سمیر هاندانوویچ باعث شد تا اینتر از این دیدار خارج از خانه به یک امتیاز برسد.

 

اسپالتی به خبرنگاران گفت:" بازیکنان من شایسته تحسین هستند زیرا هرچند شما می گویید که ما خوش شانس بودیم و البته ما از این مسئله راضی هستیم اما خوش شانسی واقعی من این است که با این بازیکنان کار می کنم. به نظر می رسد شما هنوز این مسئله را باور ندارید اما این خوش شانسی بزرگی است.

 

 

1248774

 

ما امشب فوق العاده بازی کردیم اما می توانستیم نمایش بهتری هم داشته باشیم. ناپولی خیلی خوب بازی کرد و گاهی به نظر می رسید که مقابل فرا زمینی ها بازی می کنیم. آنها هر کاری می خواستند با فوتبال تک ضرب انجام می دادند. آنها مالکیت توپ را داشتند و با ضرباهنگ بالا بازی می کردند.

 

ما در حال یادگیری هستیم اما تا اینجا گام های بلندی رو به جلو برداشتیم و صراحتا بگویم می توانستیم برنده شویم. در لحظاتی از بازی به مشکل خوردیم اما یک امتیاز باارزش را به خانه می بریم و می دانیم که می توانستیم بهتر عمل کنیم.

ما باید خیلی زود به هماهنگی کامل برسیم زیرا این یک جنگ تمام عیار برای قرار گرفتن در بین 4 تیم بالای جدول است."

دیدگاه‌ها