کد خبر : 1469145 | 30 مهر 1396 ساعت 10:32 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی میلان - جنوا

دو تیم میلان و جنوا، امروز در ورزشگاه سن سیرو شهر میلان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی میلان - جنوا

به گزارش "ورزش سه"، میلان در فرم بسیار ضعیفی از ابتدای فصل قرار دارد و نتوانسته نتایج خوبی تا به اینجا کسب کند. آنها در 8 بازی، 4 پیروزی و 4 شکست تجربه کرده اند و با 12 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند. نراتزوری ها همچنین در 3 بازی اخیر خود در سری آ، 3 شکست متحمل شده اند و وضعیت خوبی ندارند. مونتلا از سوی هواداران و مدیریت به شدت تحت فشار است و نیاز به کسب پیروزی در این دیدار حساس دارد.

 

1243366

 

 

در سوی دیگر، جنوا با 5 امتیاز در رده هفدهم قرار گرفته است. هر چند که آنها از ابتدای فصل، 5 شکست و 2 تساوی کسب کرده بودند ولی هفته گذشته موفق شدند کالیاری را شکست داده و اولین پیروزی خود در رقابت های امسال را به دست آورند. همچنین آمار جنوا مقابل میلان بسیار قابل توجه است. آنها در 6 بازی اخیر، 4 پیروزی مقابل میلان کسب کرده اند و دو بازی دیگر با پیروزی نراتزوری ها به پایان رسیده است.

 

میلان برای این بازی، آندره آ کونتی و آنتونلی را در اختیار ندارد و در آن سو، کوفیه و اسپولی در اختیار جنوا نخواهند بود. تقابل عادل تعرابت، هافبک جنوا که عملکرد خوبی در این فصل داشته با تیم سابقش، از تقابل‌های دیدنی این بازی خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1248819

دیدگاه‌ها