کد خبر : 1469260 | 30 مهر 1396 ساعت 18:07 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با نادر دست نشان؛

چرا ملوان بیرون از خانه مثل انزلی نتیجه نمی‌گیرد؟

تیم نادر دست نشان با گذشت 10 هفته از رقابت های لیگ برتر هنوز موفق به کسب پیروزی خارج از انزلی نشده است. دست نشان می گوید که جوانان تیمش بیرون از انزلی تحت تاثیر قرار می گیرند.

چرا ملوان بیرون از خانه مثل انزلی نتیجه نمی‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، ملوان بندرانزلی که دو فصل پیش به رقابت های لیگ یک سقوط کرد، فصل گذشته همراه با محمد مایلی کهن در طول فصل یکی از مدعیان صعود بود ولی در هفته های پایانی موفق به اتمام موفقیت آمیز ماموریت بازگشت به لیگ برتر نشد تا در فصل جدید نادر دست نشان که متخصص رساندن تیم ها به لیگ برتر است، سکان هدایت تیم را بر عهده بگیرد.


ملوان در این فصل از رقابت های لیگ در خانه و دور از خانه نتایج متفاوتی کسب کرده؛ آنها از 4 دیدار خانگی به سه پیروزی و یک تساوی (10 امتیاز) دست پیدا کردند ولی از 5 دیدار خارج از خانه تنها 3 امتیاز به دست آوردند که حاصل سه تساوی و 2 شکست است.

 

نادر دست نشان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد تفاوت نتایج خانگی و بیرون از خانه برای تیمی که به عنوان مدعی صعود شناخته می شود و هواداران از او انتظار رساندن تیم به لیگ برتر را دارند، می گوید: طبیعتا در درجه اول دنبال این هستیم تا پیروزی های داخل خانه را به دست بیاوریم. 4 بازی خانگی انجام دادیم و 3 برد و یک تساوی داشته ایم، نتایجی که خوب است. در بیرون از خانه هم سه تساوی داشتیم که در 2 تای آنها شرایط خوبی داشتیم و می توانستیم مقابل تیم های نفت مسجد سلیمان و ایرانجوان بوشهر برنده باشیم. مقابل نفت مسجد سلیمان با 2 گل از حریف پیش بودیم؛ اما جو سنگین بود و پیروزی را از دست دادیم. دو شکست هم مقابل نساجی و اکسین داشتیم.


دست نشان ادامه می دهد: مهم این است که در دیدارهای ها خارج از خانه شکست نخوریم و بازی های خانگی را ببریم تا بتوانیم به شرایط بهتری دست پیدا کنیم. اگر بازی های خانگی را ببریم، بیرون از خانه هم بچه ها روی غلتک می افتند. 9 بازی تا الان پشت سر گذاشته ایم ولی تا امروز یک دیدار هم نبوده که تمام بازیکنانم را در اختیار داشته باشم. الان هم سه چهار هفته ای است که با محرومیت روبرو می شویم. تعداد اخطارهایی که می گیریم، مناسب نیست؛ ضمن اینکه داوران عزیز هم باید دقت کنند و به سادگی برای هر حرکتی اخطار ندهند. 


سرمربی با تجربه ملوان بندرانزلی با اشاره به جوان بودن تیمش، افزود: در مجموع تیم جوانی هستیم؛ درست است که ما پژمان نوری را داریم ولی مابقی نفرات تیم جوان هستند و در بازی های بیرون از خانه تحت تاثیر قرار می گیرند. بچه های جوان ما هنوز آماده لیگ برتر نیستند ولی به مرور به شرایط مورد نظر ما می رسند. مطمئنا با اضافه شدن 2،3 مهره جدید فکر می کنم به شرایط ایده آل برسیم.

دیدگاه‌ها