کد خبر : 1470161 | 04 آبان 1396 ساعت 20:54 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

19 بازیکن ما سرباز هستند

کلانتری: مقابل تراکتورسازی بدشانس بودیم

سرمربی فجرسپاسی اعلام کرد تیمش مقابل تراکتورسازی عملکرد خوبی داشته، اما دچار بدشانسی شده است.

کلانتری: مقابل تراکتورسازی بدشانس بودیم

به گزارش "ورزش‌سه"، علی اصغر کلانتری بعد از شکست 5 بر 2 فجرسپاسی مقابل تراکتورسازی در جام حذفی اظهار داشت: در بیشتر دقایق بازی، تیم برتر میدان بودیم، اما در وقت‌های اضافه بازی کم آوردیم و تن به شکست دادیم؛ موقعیت‌های خوبی به دست می‌آوردیم، اما تنها دو بار به گل رسیدیم. در 90 دقیقه بازی، تیم برنده مسابقه بودیم، اما بدشانسی آوردیم و به تیم تراکتورسازی بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.


وی خاطرنشان کرد: جام حذفی برای ما تمام شد و تمرکزمان را روی مسابقات لیگ دسته یک می‌گذاریم و سعی می‌کنیم در لیگ دسته یک به رده‌های بالایی جدول برسیم.


سرمربی فجر سپاسی خاطرنشان کرد: ما بازیکنان جوان زیادی داریم که حدود 18،19 نفر از آن‌ها سرباز هستند و تعداد زیادی از بازیکنانی که در دیدار امروز به میدان رفتند، نفراتی بودند که امسال برای اولین بار از رده زیر 23 سال خارج شده‌اند. از عملکرد آنها خیلی راضی هستم و نتیجه‌ای که به دست آمد، شایسته این بازی ما نبود.


کلانتری در پایان افزود: تراکتورسازی تیم بزرگی است و از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد؛ شاید بازیکنان ما فکر می‌کردند که بازی تمام شده است؛ چرا که ما در دقایق اضافه گل مساوی را خوردیم. تراکتورسازی در بیشتر دقایق بازی روی توپ‌های بلند کار می‌کرد و روی ضربات آخر حاتمی برنامه داشت که ما این بازیکن را به خوبی پوشش داده بودیم، اما در آخر روی همین اتفاقات گل خوردیم؛ تراکتورسازی قوی‌تر بود و ما ضعیف‌تر بودیم و برای همین از آن‌ها گل خوردیم.

دیدگاه‌ها