کد خبر : 1470622 | 07 آبان 1396 ساعت 11:05 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

مثلث زهردار سایپا و دفاع مستحکم پرسپولیس

حمله زنبورهای سایپا به صخره پرسپولیس

سایپا در 10 هفته مسابقات لیگ برتر 11 گل به ثمر رسانده هرچند این تیم سیزده گل نیز خورده است.

حمله زنبورهای سایپا به صخره پرسپولیس

به گزارش" ورزش سه" سایپا با خط حمله خطرناکش روز سه شنبه می تواند دقایق سختی را برای مدافعان پرسپولیس رقم بزند. این تیم در خط حمله مهدی ترابی، علی قلی زاده و محمد عباس زاده را در اختیار دارد که یکی از خطرناکترین مثلث های هجومی لیگ برتر به حساب می آیند هرچند در زمینه گلزنی عملکردی خیره کننده نداشته اند اما توان فنی این بازیکنان به حدی است که می توانند هر خط دفاعی را به زحمت بیاندازند.

 


11 گل مهاجمان سایپا


 از یازده گل این فصل سایپا  محمد عباس زاده(4 گل)، علی قلی زاده و محمدرضا سلیمانی(هر کدام دو گل )و مهدی ترابی، محمدحسین کنعانی زادگان و حامد شیری( هرکدام یک گل ) به ثمر رسانده اند. 

 


6 گل خورده پرسپولیس


مهاجمان سایپا اما روز سه شنبه باید مقابل بهترین خط دفاعی لیگ برتر تا این لحظه از مسابقات قرار بگیرند. پرسپولیس در این فصل و تا این لحظه مسابقات 6 گل خورده که میانگین 0.6 گل در هر مسابقه است. 

 


زنبورها و صخره


مثلث خط حمله سایپا یک مثلث کاملا زهردار با حضور سه مهاجم خطرناک است. محمد عباس زاده بهترین گلزن و مهاجم نوک چپ پای این تیم یک مهاجم سرعتی و سرزن و تمام کننده است. علی قلی زاده نیز دیگر عضو تاثیرگذار خط حمله سایپا است. او در این فصل دو گل برای سایپا زده و با تکنیک و سرعتش توانسته نظر رسانه ها را به سمت خود جلب کند. مهدی ترابی ستاره اصلی تیم سایپا نیز در این خط بازی می کند هرچند ممکن است به دلیل مصدومیت نتواند در بازی روزسه شنبه بازی کند. سبک و توان بازی مهدی ترابی امروز دیگر برای همه مشخص است. یک بازیکن کامل با سرعت ، تکنیک ، شور و شعور بالای فوتبال که می تواند مهره ای کلیدی در تاکتیک تیمش باشد. اما اگر ترابی در این بازی نباشد دایی از محمدرضا سلیمانی نیز می تواند استفاده کند. وینگر جوانی که سابقه بازی در استقلال را در زمان امیرقلعه نویی هم دارد و در این فصل دو گل برای تیمش سایپا به ثمر رسانده است.
این خط حمله زهردار که می تواند هر خط دفاعی را زخمی کند روز سه شنبه باید در برابر خط دفاعی قرار بگیرد که با حضور سیدجلال حسینی بازهم استحکام گذشته را پیدا کرده است. 6 گل خورده پرسپولیس در این فصل نشان می دهد که خط دفاعی این تیم به راحتی باز نمی شود. شاید بهترین عملکرد خط دفاعی پرسپولیس در آخرین بازی این تیم و دربی 85 رقم خورد که خط دفاعی و دروازه بان پرسپولیس کمترین فرصت را در اختیار بازیکنان حریف قرار دادند و توانستند نقش مهمی در پیروزی تیمشان ایفا کنند. پرسپولیس در بازی با سایپا هم احتمالا با کمترین تغییر در خط دفاعی به میدان می آید و این رقابت خط حمله زهردار سایپا و خط دفاع محکم پرسپولیس را جذاب تر هم می کند.

دیدگاه‌ها