کد خبر : 1470942 | 08 آبان 1396 ساعت 17:32 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: برای حضور در آسیا آمادگی داریم

سرمربی پیکان اعلام کرد در صورت حذف هرکدام از تیم ها در لیگ قهرمانان آسیا توسط AFC تیمش آمادگی حضور در این رقابت ها را دارند.

جلالی: برای حضور در آسیا آمادگی داریم

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت. وی در خصوص بردهای متوال تیمش در 6 هفته اخیر گفت: من یادم هست همان هفته های اول که بازی هایمان را انجام می دادیم و نتیجه هم نمی گرفتیم، کیفیت خوبی از خودمان به نمایش می گذاشتیم. خاطرم هست که در چهارمین دیدارمان در رشت وقتی مغلوب سپیدرود شدیم، گفتم هرکس می خواهد ما را قضاوت کند ابتدا کیفیت بازی های ما را ببیند. آنقدر از روند مثبت تیمم مطمئن بودم که می دانستم بالاخره روزهای خوب ما نیز فرا می رسد.


جلالی ادامه داد: وقتی کار روی اصول پیش می رود بالاخره یک جا به نتیجه می رسد. خدا را شکر می کنم که بازی های خوبمان نیز 6 هفته است که با نتیجه دلخواه همراه شده است. فکر می کنم الان مهمترین وظیفه همه ما این است که بتوانیم این روند خوب را در تیم مان حفظ کنیم.


وی در مورد آنالیز سپاهان برای بازی فردا گفت: ما در مورد سپاهان شناخت خوبی داریم و با تحلیل مناسبی به اصفهان آمده ایم. فکر می کنم با تدبیری که داریم ان شالله بتوانیم بازی خوب و موفقی به نمایش بگذاریم.


جلالی در خصوص انتخاب دروازه بان اول تیمش و تقابل احتمالی رحمان احمدی با سپاهان تصریح کرد: در مورد ترکیب تیم، فردا چند دقیقه قبل از بازی صحبت خواهم کرد و مشخص می شود چه کسی درون دروازه خواهد ایستاد.


وی با ابراز رضایت از عملکرد خط دفاعی تیمش در مورد ثبت رکورد 5 کلین شیت گفت: در هفته های اول از مجموع گل هایی که دریافت کردیم، 4 گل را در اوج بد بودن مان خوردیم. ما امسال ساختار اصلی هجومی مان را از دست دادیم و زمانی که گل نزنی راحت گل می خوری. چند هفته ای طول کشید تا بتوانیم نقاط ضعف مان را رصد کنیم و چاره کار را پیدا کنیم.


سرمربی پیکان با تقدیر از کادر فنی تیمش گفت: اگر هدف گذاری شما در کار ارتقاء پیدا کند، باید سازو کار رسیدن به هدف را نیز ارتقاء بدهید. ما در کنار کادر فنی خوب مان یک تیم آنالیز قوی داریم با مسئولیت آقای پالیزبان که در کار خودشان جزو بهترین های ایران هستند. اینها کمک خیلی زیادی به ما می کنند.


وی در خصوص پیش بینی اش از جایگاه پیکان در آخر فصل نیز گفت: ما سال گذشته به لیگ برتر برگشتیم و همان سال قبل هدف داشتیم در لیگ بمانیم که ششم شدیم. امسال هدف گذاری مان این بود که در نیمه بالایی جدول باشیم اما خوشبین هستیم که بتوانیم رتبه ای بهتر از سال قبل پیدا کنیم.


جلالی با ابراز رضایت از سخت گیری های AFC در مورد باشگاه های بدهکار در خصوص احتمال حضور پیکان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: البته به نظر من این اتفاق خوبی است که با فشار AFC ما به جلو می رویم. همانطور که در بحث امکانات سخت افزاری و نحوه برگزاری مسابقات زیر فشار قوانین فیفا توانستیم پیشرفت کنیم، باید جلوی این بی بند و باری مالی نیز گرفته می شد. حالا که مراجع داخلی نتوانستند حل کنند چه خوب است که کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد عمل شده است. ما برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آمادگی داریم و مشکل بدهی نداریم. درست است که به لحاظ زیرساخت به طور کامل آماده نیستیم اما می توانیم در زمان کوتاه شرایط را تغییر دهیم.

دیدگاه‌ها