کد خبر : 1471180 | 09 آبان 1396 ساعت 17:20 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرحاشیه و پر برخورد همانند بازی‌های مشهد

دو بازی و سه پنالتی در ورزشگاه تازه تاسیس

دومین مسابقه لیگ برتری استادیوم امام رضا(ع) با تساوی 2 بر 2 پدیده و فولاد به اتمام رسید و جالب اینکه در این دیدار نیز یک پنالتی گرفته شد.

دو بازی و سه پنالتی در ورزشگاه تازه تاسیس

به گزارش "ورزش سه"،در حالی دومین هفته میزبانی استادیوم امام رضا(ع) از بازیهای لیگ برتری به اتمام رسید که آمارهای جالبی در پایان این مسابقه به ثبت رسید. هم بازی سیاه جامگان و صنعت نفت و هم دیدار پدیده و فولاد، جذابیت های زیادی داشتند و در هر دو مسابقه کارت های فراوانی به بازیکنان داده شد. دقیقا می توان گفت که در این دو مسابقه 6 کارت زرد و 2 کارت قرمز از جیب داوران بیرون آمده است.

 

اما در میان همه آمارها،آماری که بیش از پیش به چشم میخورد تعداد پنالتی ها است. در این دو مسابقه سه پنالتی از سوی داوران اعلام شده است که تنها لوسیانو پریرا توانسته آن را به گل تبدیل کند که آن هم در بازی اول این ورزشگاه بود.پریرا با گل کردن پنالتی خود به عنوان اولین گلزن لیگ برتری این ورزشگاه معرفی شد.

 

دو پنالتی دیگر را ابتدا در بازی اول سیاه جامگان و صنعت نفت آبادان حسین بادامکی به بیرون زد و در مسابقه دوم بین پدیده و فولاد خوزستان سعید جلالی دروازه بان جوان پدیده موفق شد پنالتی ایمان مبعلی باتجربه را مهار کند تا نام خود را به عنوان اولین دروازه بان پنالتی گیر این استادیوم ثبت کند. ناگفته نماند که سیو جلالی ناقص بود و در ادامه علی اصغر عاشوری آن را برای فولادی ها به ثمر رساند.

 

نکته شایان توجه اینکه مشهدی ها تا اینجا و در پایان دو مسابقه از امتیاز میزبانی خود بهره نبردند و همچنان طلسم برد در استادیوم امام رضا برای تیم های مشهد باقی مانده است.

دیدگاه‌ها