کد خبر : 1471446 | 10 آبان 1396 ساعت 15:39 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی 3 – مس رفسنجان یک

لیگ یک/ پاشازاده برنده جدال مربی های استقلالی

در ادامه بازی های هفته یازدهم لیگ آزادگان، نساجی مازندران در ورزشگاه خانگی خود موفق شد با نتیجه ۳-۱ مس رفسنجان را از پیش رو بردارد.

لیگ یک/ پاشازاده برنده جدال مربی های استقلالی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ یک، دو تیم نساجی مازندران و مس رفسنجان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند که در پایان نساجی توانست با نتیجه ۳-۱ شاگردان سامره را بدرقه کند.


در این دیدار ابتدا رحمان عبادزاده در دقیقه ۱۶ روی پاس زیبای محمود شفیعی، گل نخست بازی را برای نساجی به ثمر رساند و در ادامه مجتبی محبوب مجاز روی سانتر رحمان جعفری در دقیقه ۴۲ گل دوم قائمشهری ها را وارد دروازه مس کرد؛ ولی رفسنجانی ها در دقایق اضافه نیمه نخست با شوت سرکش حامد محمودی توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند.

با آغاز نیمه دوم بازی این رفسنجانی ها بودند که سروپا حمله شدند و فرصت های زیادی را به دست آوردند؛ ولی برخلاف جریان بازی باز هم این شاگردان پاشازاده بودند که در دقیقه ۷۹ روی ارسال کرنر و سرزنی مجتبی بیژن، مدافع پیش تاخته خود، توانستند به گل سوم دست یابند و در ادامه تلاش دو تیم نتیجه ای در بر نداشت تا مهدی پاشازاده پیروز نیمکت استقلالی های این دیدار لقب بگیرد.

با این نتیجه نساجی ۲۳ امتیازی شد و با توجه به پیروزی نفت مسجد سلیمان همچنان در رده دوم جدول باقی ماند و مس رفسنجان با ۱۴ امتیاز در مکان یازدهم قرار گرفت.

دیدگاه‌ها