کد خبر : 1471655 | 11 آبان 1396 ساعت 15:25 | 65.6K بازدید | 0 دیدگاه

لطف باورنکردنی تیم قبرسی به رئال مادرید

رئال مادرید هرچند در روزهای خوب خود به سر نمی برد و شب گذشته هم در ومبلی به تاتنهام باخت؛ ولی به نظر نمی رسد که مشکلی برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان داشته باشد.

لطف باورنکردنی تیم قبرسی به رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که یکشنبه شب در لالیگا و پس از شکست مقابل خیرونا فاصله اش نسبت به بارسای صدرنشین بیشتر شد(8 امتیاز)، شب گذشته در لیگ قهرمانان نیز نبرد صدرنشینی را به تاتنهام باخت(3-1). 

رئالی ها البته همچنان شانس دوم صعود به یک هشتم نهایی هستند و این ممکن نمی شد مگر به لطف درخشش فوق تصور تیم قبرسی آپوئل برابر بروسیا دورتموند.

 

 

1251196

 

 

قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان که انجام شد، بسیاری جنگ صدرنشینی را بین رئال و دورتموند تصور می کردند؛ ولی خیلی زود تاتنهام نشان داد که عزمی جدی برای صعود دارد و در طرف دیگر دورتموند ضعیف تر از انتظار ظاهر شد.

دو تساوی متوالی برابر آپوئل و دو شکست برابر رئال و تاتنهام سبب شد تا زردپوشان حالا با دو امتیاز، تقریبا شانسی برای صعود نداشته باشند. لطف باورنکردنی آپوئل به رئالی ها سبب شده تا آنها از دو بازی بعدی خود به تنها یک برد و شاید حتی یک امتیاز برای صعود نیاز داشته باشند.

 

تصور کنید دورتموند تیم همیشگی بود و هر دو بازی برابر آپوئل را پیروز می شد تا اکنون در یک امتیازی رئال مادرید بحران زده قرار می گرفت. آنگاه کهکشانی ها برای صعود باید هر دو بازی باقیمانده خود را پیروز می شدند.

دیدگاه‌ها