کد خبر : 1472336 | 14 آبان 1396 ساعت 20:50 | 64K بازدید | 0 دیدگاه

شکست دوباره آقای خاص در استمفوردبریج؛

چلسی 1 - 0 یونایتد: گلزنی موراتا و حسرت مورینیو

چلسی در دیداری جذاب و تماشایی توانست با نتیجه 1-0 منچستریونایتد را شکست بدهد و جایگاهش در رتبه چهارم لیگ برتر را تثبیت کند.

چلسی 1 - 0 یونایتد: گلزنی موراتا و حسرت مورینیو

 

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از سپری کردن چند هفته توام با نتایج نه چندان خوب، موفق شد در خانه خود با تک گل دیدنی آلوارو موراتا که در تابستان قرار بود راهی اولدترافورد شود اما مورینیو لوکاکو را ترجیح داد، در اوایل نیمه دوم شیاطین سرخ را مغلوب کند تا فاصله تیم مورینیو با صدر به 8 امتیاز برسد.

 

 

1252040

 


بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی بازی بدون رخ دادن اتفاق مهمی این یونایتد بود که در دقیقه 8 فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول داشت اما ضربه سر راشفورد در دهانه دروازه به بیرون رفت.


در دقیقه 16 یونایتدها باز هم فرصت خوبی برای گلزنی داشتند اما ضربه دیدنی لوکاکو با عکس العمل هوشمندانه کورتوا همراه شد.


2 دقیقه بعد، چلسی تا آستانه باز کردن دروازه پیش رفت اما ضربه هازارد با مهار دخیا مواجه شد و در ریباند ضربه سر فابرگاس با اختلاف کمی راهی بیرون شد.

 

 

1252041

 


در ادامه دو تیم تلاش زیادی برای خلق موقعیت داشتند اما دفاع منسجم طرفین باعث شد تا اتفاق خاصی در نیمه اول روی دروازه ها حاصل نشده و چلسی و یونایتد با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.


با شروع 45 دقیقه دوم، آبی های لندن ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از چند حمله نصفه و نیمه موفق شدند دروازه یونایتدها را باز کنند.


آسپلیکوئتا از سمت راست به سمت دروازه یونایتدها حمله ور شد و ارسال او با ضربه سر دقیق و زیبای موراتا همراه شد تا ستاره اسپانیایی گل اول تیم کونته را وارد دروازه دخیا کند.

 

 

1252038

 


در ادامه شیاطین سرخ بر توپ و میدان مسلط شدند اما دفاع منسجم چلسی اجازه ایجاد موقعیت را به تیم مورینیو نداد. در دقیقه 70، هررا فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه او قدرت لازم را برای گشودن دروازه کورتوا نداشت.


در دقیقه 75 و روی اشتباه فلینی، باکایوکو پشت محوطه شیاطین سرخ صاحب فرصت شد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. یک دقیقه بعد این بار ادن هازارد پشت محوطه صاحب فرصت شد اما داوید دخیا در 2 مرحله دروازه تیمش را نجات داد.


در دقیقه 86 راشفورد می توانست زننده گل تساوی تیمش باشد اما ضربه محکم او با اختلاف کمی از کنار دروازه خارج شد. در دقیقه 90 مروان فلینی در آستانه باز کردن دروازه کورتوا بود اما ضربه چکشی او با عکس العمل دیدنی سنگربان بلژیکی همراه بود.


در لحظات تلف شده موراتا فرصت خوبی را با بی دقتی از دست داد تا در نهایت چلسی با همان یک گل یونایتد را در لندن مغلوب کند.

 

 

1252044

 

 

دقیقه 90+4: ضربه آزاد برای منچستریونایتد....ضربه راشفورد و توپ از بالای دروازه به بیرون می رود

 

دقیقه 90+3: یک ضد حمله خطرناک برای چلسی.....موراتا در موقعیت تک به تک با دخیا، دچار اشتباه می شود و توپ را به راحتی از دست می دهد.

 

دقیقه 90: چهار دقیقه وقت اضافه 

 

دقیقه 90: یک واکنش عالی دیگر از کورتوا....او این بار ضربه سر فلینی را دفع کرد.

 

دقیقه 87: یک شوت عالی از راشفورد، می توانست کار را به تساوی بکشد اما کورتوا دروازه چلسی را نجات داد.

 

دقیقه 80: چیزی نمانده بود که چلسی به گل دوم برسد اما دخیا ارسال خطرناک آنتونیو رودیگر را از بالای دروازه به بیرون می فرستد.

 

دقیقه 76: یک حرکت خوب از ادن هازارد و ضربه او به سمت دروازه منچستریونایتد که این بار هم دخیا توپ را مهار می کند. 

 

دقیقه 75: توپ ربایی باکایوکو از فلینی در میانه زمین، یک موقعیت خوب برای چلسی ایجاد کرد اما ضربه ضعیف این بازیکن باعث شد تا این فرصت از دست برود.

 

دقیقه 68: روی یک ضربه کرنر، توپ در رفت و برگشت به هررا رسید اما ضربه او از پشت محوطه جریمه، راهی به چهارچوب دروازه چلسی نداشت.

 

دقیقه 62: دو تعویض همزمان برای منچستریونایتد؛ فلینی و مارسیال به جای فیل جونز و میخیتاریان

 

1252035

 

دقیقه 55: گلللللل....آبی ها بالاخره مزد بازی بهتر شان را گرفتند و به گل رسیدند...روی ارسال سزار آزپلیکوئتا از سمت راست بود که موراتا بدون اینکه توسط مدافعان منچستریونایتد تحت فشار باشد، با یک ضربه سر دیدنی کار را تمام کرد.

 

دقیقه 52: ضربه آزاد برای چلسی با خطای ماتیچ روی هازارد....اما ارسال فابرگاس جالب نیست و این موقعیت از دست می رود

 

 

1252033

 

دقیقه 47: نیمه دوم هم با برتری چلسی آغاز شده و بازیکنان این تیم از همین ابتدا، ابتکار عمل را در دست گرفته اند

 

دقیقه 45+1: پایان نیمه اول با تساوی بدون گل

 

دقیقه 43: روند بازی تغییر چندانی نکرده و همچنان تیم میزبان بر بازی مسلط است و در مقابل یونایتدها تنها به باز نشدن دروازه شان فکر می کنند.

 

دقیقه 40: روی یک ضربه کرنر، چیزی نمانده بود که کریستینسن خطرساز شود اما اشتباه او در تخمین مکان فرود توپ باعث شد تا توپ بعد از برخورد به شانه او از بالای دروازه به بیرون برود.

 

دقیقه 37: یک ضربه از پشت محوطه جریمه از زاپاکوستا اما دخیا به راحتی توپ را مهار می کند

 

دقیقه 30: یک سوم از بازی گذشته و تیم میزبان در مجموع تیم برتر میدان بوده و موقعیت های بیشتری ایجاد کرده اما هنوز بازی بدون گل در جریان است. 

 

دقیقه 27: چلسی تا اندازه ای بازی را در دست گرفت اما بازیکنان این تیم نمی توانند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. 

 

 

1252026

 

دقیقه 23: بازی بیشتر در میانه زمین در جریان است و موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شود.

 

دقیقه 18: یک موقعیت خیلی خوب برای چلسی اما ابتدا دخیا ضربه هازارد را دفع کرد و توپ برگشتی را هم سسک فابرگاس با سر به کنار دروازه زد.

 

دقیقه 16: خطرررررناااااک....شوت محکم روملو لوکاکو از پشت محوطه جریمه را کورتوا با یک واکنش خوب دفع کرد.

 

دقیقه 8: ارسال اشلی یانگ از سمت چپ، می توانست با ضربه سر مارکوس راشفورد به گل اول بازی تبدیل شود اما توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. 

 

 

1252023

 

دقیقه 7: روی ارسال مارکوس آلونسو، فیل جونز به اشتباه دروازه خودی را باز کرد اما داور خطای موراتا روی مدافع منچستریونایتد را اعلام کرد و گل را نپذیرفت. 

 

دقیقه 1: یک خطا روی موراتا، یک ضربه ایستگاهی برای چلسی رقم زد اما شوت انگولو کانته نتوانست دخیا را مغلوب کند. 

 

 

1252021

 

ترکیب اصلی دو تیم:

 

چلسی: کورتوا- آسپلیکوئتا- کریستنسن- کیهیل- زاپاکاستا- باکایوکو- کانته- فابرگاس- آلونسو- هازارد- موراتا

 

یونایتد: دخیا- بایی- جونز- اسمالینگ- والنسیا- هررا- ماتیچ- یانگ- میخیتاریان- راشفورد- لوکاکو

دیدگاه‌ها