کد خبر : 1472721 | 16 آبان 1396 ساعت 17:09 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

در صبا می‌مانم تا این تیم را درست کنم

افاضلی: اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم استعفا دهم

سرمربی تیم صبای قم می گوید اکنون اتفاقاتی افتاده است که می گویم ابتدا شرایط تیم صبا را درست می کنم و سپس استعفا می دهم.

افاضلی: اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم استعفا دهم

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست تیم صبای قم صحبت هایی مبنی بر استعفای هومن افاضلی به گوش می رسید. سرمربی صبا در رابطه با دیدار برابر اکسین گفت: فکر می کنم امروز بازیکنان ما بد بازی نکردند. سهم خوبی در جریان بازی داشتیم و جوری هم از نفراتمان استفاده کردیم که بتوانیم مالکیت توپ بیشتری داشته باشیم. روال بازی های مان اینگونه بود که خیلی داوران با ما مهربان نبودند، گلی هم که ما زدیم قابل بحث است. تیم ما از روز اول چارچوبش برای افتادن بسته شده است. تیم در آخرین لحظات بسته شده و تنها بازیکنان محدودی داریم که می توانند به ما کمک کنند. همین چند نفری که به ما کمک می کنند بسیار کم تعداد هستند. به هرحال به تیم اکسین تبریک می گویم؛ در فوتبال هرتیمی از فرصت ها استفاده کند، برنده می شود.  

 

او در رابطه با استعفای خود از سرمربیگری تیم صبا گفت: حرفهای زیادی برای زدن دارم؛ اما در ورزشگاه قم و در هر بازی حدود 150 نفر تماشاگر داریم، امروز سه چهار بازیکن از تیم کنار گذاشته شدند و به یک تدارکاتچی هم گفتیم دیگر نیاید، اگر این اتفاقات نمی افتاد مطمئن باشید من هم اکنون استعفا می دادم و دیگر در این تیم نمی ماندم، این نیت را داشتم که بگویم با این شرایط دیگر ماندن در تیم سخت است؛ اما الان اوضاع فرق کرده است و با شرایطی که پیش آمده است در این تیم می مانم تا بتوانم شرایط صبا را بهبود ببخشم و در آن صورت از این تیم جدا می شوم.

 

افاضلی در ادامه گفت: در ابتدا باید تلاش کرد تیم صبا نیفتد و سهمیه قم کم نشود؛ اما ظاهرا بعضی ها از این موضوع ناراحت هستند و فکر می کنند ما برویم تیم می ماند؛ اما من به شما می گویم اگر تغییر و تحولاتی در این تیم اتفاق بیفتد، قطعا تیم می افتد.

دیدگاه‌ها