کد خبر : 1473226 | 19 آبان 1396 ساعت 15:50 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

مجوز حضور در لیگ قهرمانان صادر شد

العین از خطر حذف از آسیا گریخت

کمیته تجدید نظر فدراسیون فوتبال امارات درخواست بررسی دوباره باشگاه العین امارات را پذیرفت تا این تیم بتواند در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد.

العین از خطر حذف از آسیا گریخت

به گزارش "ورزش سه"، پس از روند ارسال مدارک لازم برای دریافت مجوز حرفه ای، فدراسیون فوتبال امارات اعلام کرد تیم العین را تایید نخواهد کرد تا این تیم نتواند به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. این اتفاق در حالی می افتاد که کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از بررسی مدارک مربوط به تیم های مختلف از فدراسیون فوتبال هر کشور نیز تاییدیه ای می گیرد تا تیم های حاضر در این بازی ها مشکلی با فدراسیون فوتبال کشور خود نداشته باشند و همین موضوع باعث شد تا اماراتی ها بنا به چیزی که آن را مشکلات مدیریتی در باشگاه العین خواندند این باشگاه را برای حضور در این بازی ها تایید نکردند.

 

پس از این اتفاق العینی ها نیز تلاش خود را به کار بستند تا بتوانند موافقت فدراسیون فوتبال خود را کسب کنند. آنها چند روز پیش درخواست بررسی بیشتر را به فدراسیون فوتبال امارات دادند و در نهایت کمیته تجدید نظر این فدراسیون پذیرفت تا بنفش ها بتوانند آسیایی شوند. اتفاقی که باشگاه العین رسما آن را تایید کردند.

 

الهاجری، رئیس باشگاه العین در بیانیه این باشگاه آورده است: این منطقی نبود که العین نتواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. تورنمنت های معتبر این قاره را نمی توان بدون حضور العین تصور کرد و به همین دلیل نیز ما درخواستی برای تجدید نظر ارائه دادیم.

 

به غیر از باشگاه العین، باشگاه های حتا، کبا، بنی یاس، الفجیره نیز برای دریافت مجوز حرفه ای دچار مشکل شده بودند و به همین دلیل به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درخواست تجدید نظر داده اند.

دیدگاه‌ها